شنبه 1 اردیبهشت 1403

ابرنهنگ ها 68 درصد از کل موجودی اتریوم را در اختیار دارند

با بازگشت قیمت اتریوم به روند صعودی، اکنون ابرنهنگ ها 68 درصد از کل عرضه این رمزارز را در اختیار خود دارند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین پیج، قیمت اتریوم با خرید دوباره توسط نهنگ‌ها از سطح 1650 دلاری عبور کرد.


اتریوم چیست و چگونه کار می‌کند؟


در حالی که قیمت اتریوم (ETH) برای اولین بار در 10 روز گذشته به 1700 دلار بازمی گردد، ابرنهنگ های اتریوم سلطه بیشتری پیدا می کنند. تازه ترین گزارش سانتیمنت نشان می دهد که ابرنهنگ های اتریوم با دارایی بیش از 10 آدرس نهنگ اتر، در حال حاضر 68.6 درصد از کل عرضه این رمزارز را در اختیار دارند.

از نوامبر 2017 تاکنون این اولین بار است که نهنگ ها چنین درصد بالایی از اتریوم را در اختیار دارند. از سوی دیگر، درصد آدرس هایی که دارای 10 تا 10,000 واحد اتریوم هستند، به کمترین میزان از سپتامبر 2017 رسیده است.

همزمان با گسترش مقبولیت اتریوم در میان نهادها، فرم های ثبت شده در کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) نشان می دهد که صندوق های سرمایه گذاری اتریوم که توسط شرکت گلکسی دیجیتال راه اندازی شده است، در مدت زمان بسیار کوتاهی موفق به جذب 32.1 میلیون دلار سرمایه شده است.

این صندوق ها زمانی شروع به کار کردند که اتریوم با قیمت 1500 دلار معامله می شد، یعنی 25 درصد کمتر از بالاترین قیمت آن در ماه گذشته.

صندوق سرمایه گذاری نهادی گلگسی در اتریوم بیش از 22 میلیون دلار خالص سرمایه گذاری خالص از سه سرمایه گذار را گزارش کرد. در همین حال، شعبه دیگری از این صندوق سرمایه گذاری بیش از 10 میلیون دلار از دو سرمایه گذار جذب کرد.

این صندوق ها به سرمایه گذاران امکان می دهند که به صورت مستقیم اقدام به خرید اتر کنند. گلکسی دیجیتال 1 درصد کارمزد بر می دارد اما وظیفه حفاظت از کلیدهای خصوصی را بر عهده دارد.

در تحولی دیگر، توسعه دهندگان اتریوم توافق کرده اند که طرح بهبود کارمزدها موسوم به EIP-1559 را اجرا کنند. این طرح قرار است فرآیند پردازش تراکنش ها را تغییر داده و کارمزد تراکنش ها را استاندارد کند. اجرای این طرح در رویداد هارد فورک لندن در ماه ژوئیه (مرداد ماه 1400) انجام خواهد شد.

کد خبر: 1399121801AAMMMF

مطالب مرتبط:

مزایا و معایب راه‌حل‌های بلاک چین اتریوم

استفاده از پی اس 5 برای استخراج اتریوم

دلیل نوسانات قیمت اتریوم چیست؟

گس (Gas) در اتریوم چیست؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته