پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

ریپل: SEC از تاکتیک ایجاد وحشت استفاده کرده است

ریپل با طرح یک درخواست رد شکایت جدید، SEC را به زیر پا گذاشتن قوانین مدنی دادگستری ایالات متحده از طریق تلاش برای ارتباط با شرکای خارجی شرکت متهم کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوینانس، درخواست جدید رد شکایت به دادگاه توسط شرکت مستقر در سانفرانسیسکو ادعا کرده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در تلاش برای پیگیری شرکای خارجی در پشت شرکت ریپل عمل کرده است.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


شرکت بلاک چین ریپل مستقر در ایالات متحده ادعا کرده است که این نهاد رگولاتوری برای ایجاد ترس و وحشت در میان شرکای ریپل از تاکتیک های ایجاد رعب و وحشت استفاده کرده است. پیش از این، کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از ریپل به دلیل عرضه اوراق بهادار ثبت نشده شکایت کرده بود.

تیم حقوقی ریپل این درخواست را به دادگاه منطقه جنوبی نیویورک ارائه کرد

ریپل در سند خود ادعا کرده است که این رگولاتور مالی ایالات متحده قوانین فدرال را نقض کرده است. این تنها چند روز پس از آن صورت می گیرد که مدیران ارشد ریپل، متهمان این پرونده، یک درخواست رد شکایت SEC را ارائه کردند. تیم حقوقی ریپل این درخواست را به دادگاه منطقه جنوبی نیویورک ارسال کرد.

در این درخواست آمده است: «ما از طرف متهمان در مورد استفاده مخفیانه و فراگیر SEC از ابزارهای تحقیقاتی پیش از دادرسی برای كشف در این دادخواست می نویسیم.» ریپل ادعا می کند که SEC اذعان کرده است که حداقل 11 درخواست تفاهم نامه برای دستیابی به اسناد نهاد های برون مرزی ایجاد کرده است.

ریپل ادعا می کند که SEC از ارسال اخطار به مدیران ریپل خودداری کرده است

در طرح درخواست ریپل همچنین ادعا می شود که SEC با نقض قوانین فدرال از ارسال اعلان به مدیران خودداری کرده است. در این درخواست آمده است، «در حالی كه SEC موافقت كرده است كه مفاد درخواست های تفاهم نامه خود را به اشتراک بگذارد، اما از ارائه خود درخواست ها یا نامه نگاری های مربوط با رگولاتور های خارجی خودداری می كند و به همین ترتیب بر خلاف قوانین از ارسال اخطار به متهمان خودداری کرده است.»

این شرکت بلاک چین از قاضی خواسته است که SEC را مکلف کند درخواست های ایجاد تفاهم نامه خود را به رگولاتور های خارجی ارسال کرده است در اختیار دادگاه قرار دهد. ریپل همچنین از قاضی می خواهد كه به رگولاتور دستور دهد ارتباطاتی را كه با رگولاتورهای خارجی در پرونده ریپل برقرار كرده است، ارائه دهد.

کد خبر: 1400012807MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته