شنبه 1 اردیبهشت 1403

اضافه شدن ردیف ارزهای دیجیتال به گوگل فاینانس

کاربران گوگل فاینانس اکنون می توانند تنها با یک کلیک سریعا از خلاصه قیمت های ارز های دیجیتال برتر مطلع شوند، از این روز دیده می شود که رمزارز همچنان بیشتر در جریان های اصلی اقتصادی مورد استفاده قرار می گیرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، گوگل فاینانس قیمت رمزارز را به دامنه finance.google.com اضافه کرده است. این بخش با عنوان «کریپتو» اکنون در دسته «مقایسه بازارها» در کنار بازارهای سهام و ارزهای معمولی ظاهر می شود. در این بخش اطلاعات کلیدی قیمت گذاری برای ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین، اتر، لایت کوین، و بیت کوین کش ارائه می شود.


شرکت مادر گوگل، آلفابت، همچنین صاحب پلتفرم ویدیویی یوتیوب است که به طور مداوم با ممنوع کردن محتوای آموزشی و خبری، اغلب به ظاهر تصادفی، کاربران رمزارز را آزرده خاطر کرده است.


ارز دیجیتال چیست؟


کوین تلگراف و کوین دسک، دو نشریه بزرگ در فضای خبری رمزارز، هر دو مورد تعلیق قرار گرفتند و متعاقبا پس از آنکه این پلتفرم پخش ویدئو تأیید کرد که آنها مغایر با شرایط خدمات یوتیوب نیستند، این ممنوعیت ها لغو شدند.

بازار ارزهای دیجیتال طی سال گذشته توجه جریان اصلی را به خود جلب کرده است، زیرا سرمایه گذاران و شرکت های بزرگ شروع به سرمایه گذاری در این کلاس دارایی ها کرده اند. مشارکت آنها کمک کرد تا سقف بازار ارزهای دیجیتال به بیش از 1 تریلیون دلار در ژانویه برسد. ارزش بازار رمزارز سرانجام قبل از کاهش، در ماه فوریه به بالای 1.7 تریلیون دلار رسید. در حال حاضر، کلاس دارایی های دیجیتال بیش از 1.4 تریلیون دلار ارزش دارد.

پذیرش سرمایه گذاران کوچک و علاقه سازمانی هر دو در سه ماه اخیر به سرعت در حال رشد است. به گفته هستر پیرس، عضو کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده، وقتی شرکت های بزرگی مانند تسلا و مسترکارت به طور فعال ارزهای دیجیتال را در آغوش می گیرند، نیاز به رگولاتوری با وضوح بیشتر در حال افزایش است.

با گرم شدن بازار صعودی، احتمالاً درخواست ها برای رگولاتوری واضح تر در مورد دارایی های دیجیتالی افزایش می یابد. در این میان، پیرس می گوید، دولت جدید بایدن می تواند نگاهی تازه به جنبه رگولاتوری داشته باشد.

کد خبر: 1399121105MGMMMF

مطالب مرتبط:

توافق دو شرکت ارز دیجیتال با دادستانی کل نیویورک

ممنوعیت ارزهای دیجیتال چه آسیبی در پی دارد؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته