شنبه 1 اردیبهشت 1403

توافق دو شرکت ارز دیجیتال با دادستانی کل نیویورک

شرکت های رمزارز بیت فینکس و تتر با دفتر دادستان کل نیویورک (NYAG) به توافق رسیدند و به یک اختلاف حقوقی پایان دادند که از اواسط سال 2019 آغاز شده بود.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بلاک کریپتو، بر اساس بیانیه دادستان کل نیویورک لتیتیا جیمز، به عنوان بخشی از این توافق نامه، بیت فینکس و تتر توافق کرده اند که 18.5 میلیون دلار پرداخت کنند.

در آوریل 2019، دفتر NYAG ادعا کرد که بیت فینکس از بودجه تتر برای پوشش مخفیانه 850 میلیون دلار از دست رفته به پردازنده پرداخت «کریپتو کپیتال» استفاده کرده است. گفته می شود وجوه گمشده باعث ایجاد مشکلات برداشت برای مشتریان بیت فینکس در اواخر سال 2018 شده است.

بیت فینکس در آن زمان گفته بود که پولی از دست نداده است. در عوض، وجوه کریپتو کپیتال توسط مقامات دولتی در پرتغال و لهستان ضبط شده بود و بیت فینکس ایالات متحده از آن زمان به دنبال بازیابی این وجوه است.

به عنوان بخشی از توافق امروز، بیت فینکس و تتر شهادت دادند که هیچ اشتباهی انجام نشده است. جیسون وینستاین، یکی از شرکای Steptoe & Johnson و وکیل بیت فینکس و تتر، به بلاک گفت که یافته های دفتر NYAG فقط به ماهیت و زمان بندی آشکارسازی های مشخص محدود می شود.»

وینستاین افزود: «بر خلاف حدس و گمان موجود، هیچ یافته ای وجود ندارد که تتر بدون پشتوانه یا دستکاری قیمت رمزارز، توکن صادر کرده باشد.»

استوارت هوگنر، مشاور عمومی بیت فینکس و تتر، به بلاک گفت: «مبلغ توافق حساب باید به عنوان معیاری برای تمایل ما برای پشت سر گذاشتن این موضوع و تمركز بر تجارت ما مورد توجه قرار گیرد.»

به عنوان بخشی از توافق نامه، تتر داوطلبانه به دفتر NYAG و عموم مردم به صورت سه ماهه اطلاعات مربوط به پشتیبانی ذخایر USDT را ارائه می دهد، پیشنهادی که دادستان کل با آن موافقت کرد. هوگنر به بلاک گفت: «ما و دادستان کل هر دو به دنبال شفافیت هستیم. ما اطلاعات بیشتری را در مورد ذخایر تتر به صورت فصلی چه برای دادستانی کل و چه برای عموم افشا خواهیم کرد.»

در توافق نامه اخیر، دفتر NYAG همچنین بازپرداخت وام اخیر بیت فینکس به تتر را تأیید کرد. در اوایل این ماه، بیت فینکس اعلام کرد که مانده مانده وام 550 میلیون دلاری تتر را در ژانویه بازپرداخت کرده و خط اعتباری را بسته است.

با این توافق، اختلافات طولانی مدت حقوقی که در یک برهه شاهد حضور وکلای دو طرف در دادگاه تجدید نظر نیویورک بود به پایان می رسد. بیت فینکس و تتر می گویند که آنها بیش از 2.5 میلیون صفحه اسناد و مدارک را به دفتر NYAG برای بسته شدن موضوع ارائه داده اند.

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

مقامات نیویورک ، بیت‌فینکس و تتر را متهم کردند

پیگرد قانونی دادستان کل نیویورک علیه شرکت Bitfinex

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته