جمعه 10 فروردین 1403

انتقال انبوه توکن های XRP از طریق صرافی ها

تقریباً 209.2 میلیون XRP توسط بایننس و دیگر صرافی های رمزارز معتبر منتقل شده است، از جمله آنهایی که XRP را در ژانویه از لیست خود خط زده بودند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، سرویس بلاکچین «ویل الرت» انتقال تقریباً 210 میلیون XRP را در طی 20 ساعت گذشته شناسایی کرده است. در میان انتقال دهنده های XRP در اینجا چندین صرافی سطح بالا مانند بایننس، بیت ترکس، و کویسن بیس و همچنین صرافی های کوچک تر وجود دارند.


ریپل چیست


صرافی های برتر 202.8 میلیون دلار XRP منتقل می کنند

طبق گفته ردیاب رمزارزی ویل الرت، در 24 ساعت گذشته مقدار زیادی XRP جابجا شده است: 209.2 میلیون سکه.

قیمت XRP در چند روز گذشته افزایش یافته است، بنابراین این وجوه اکنون 202،869،254 دلار ارزش دارند.

بیشترین مقدار توکن در یک بار انتقال توسط کوین بیس با 61,999,980 سکه ارسال شده است. بایننس همچنین در انتقال 60 میلیون سکه در سه انتقال به ارزش 20 میلیون XRP مشارکت داشته است.

صرافی هایی مانند بیت ترکس و کوین بیس، معروف هستند که معاملات XRP را در ژانویه متوقف کرده اند، اما آنها همچنان با این دارایی کار می کنند. علاوه بر این، کارزاری اخیراً در توییتر آغاز شده است که هدف آن اصرار به لیست کردن مجدد XRP در صرافی ها است.

صعود XRP به جایگاه چهارم ارز های دیجیتال

در روز سه شنبه، XRP موفق شد جایگاه چهارم خود را در رنکینگ کوین مارکت کپ بازپس بگیرد و همچنین با قیمتی بیش از یک دلار، به بالاترین حد خود در سال اخیر برسد، چیزی که جامعه XRP از ژانویه 2018 چشم انتظار آن بودند.

در زمان انتشار این خبر، این توکن به بر اساس کوین مارکت کپ با 0.98 دلار معامله می شود.

در همین حال، آزمایشگاه های ریپل اخیراً در پرونده حقوقی در برابر SEC پیروزی هایی کسب کرده است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، این شرکت با SEC در مورد ارائه بخشی از اسناد و ایمیل های خود به دادگاه به توافق رسیده است.

علاوه بر این، دادگاه حکم داد که رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده باید اسنادی را در رابطه با نحوه تعریف و تعیین دارایی های غیر اوراق بهادار از نظر SEC مانند بیت کوین و اتریوم ارائه دهد.

کد خبر: 1400011814MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته