شنبه 8 اردیبهشت 1403

مدیرعامل کاردانو: انتقال بیش از 100 شرکت از اتریوم به کاردانو

چارلز هاسکینسون، بنیانگذار و مدیر عامل IOHK، در مصاحبه اخیر خود با بلومبرگ نشان داده است که بیش از 100 شرکت در مرحله انتقال از اتریوم به کاردانو هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، همانطور که توسط یو تودی گزارش شد، SingularityNET ، شرکت هوش مصنوعی پشت ربات انسان نما اجتماعی سوفیا، به طور جدی در مورد مهاجرت به کاردانو بحث می کند.


کاردانو چیست؟


با این وجود، علی رغم اینکه ADA اخیراً به سومین ارز دیجیتال بزرگ تبدیل شده است، بلاک چین اصلی آن اغلب به عنوان یک پوچ افزار نادیده گرفته می شود. همانطور که نیک کارتر از کوین متریکس اشاره کرد، این دارای یک کاربرد قابل توجه نیست: «من تا کنون در مورد یک برنامه محبوب مستقر در کاردانو آگاه نیستم و همچنین علاقه خاصی به این پلتفرم در بین توسعه دهندگان ندیده ام.»

تسلط بر دیفای

هاسکینسون که در مورد جاه طلبی های خود در صنعت امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) دلچسب عمل نمی کند، معتقد است که بلاک چین او بی نهایت کارآمدتر از رهبر فعلی آن (اتریوم) است:
«شما می توانید دیفای خود را اجرا کنید و می توانید آن را با پرداخت 1/100 تا 1/1000 کارمزد روی سیستم من اجرا کنید.»

این ریاضیدان که کاردانو را پس از مشاجره با توسعه دهندگان اتریوم خلق کرد، با اظهارات فاحشی در مورد یونی سواپ، بزرگترین صرافی غیر متمرکز و کریپتو کیتیز، بازی غیر متمرکز بر روی اتریوم، آنها را با اسباب بازی های بینی بیبیز مقایسه کرده است:
«من به یونی سواپ و کریپتو کینیز و چیزهای دیگر اهمیتی نمی دهم. این یک حباب است، و می آید و می رود، مانند اسباب بازی های پت راکس و بینی بیبیز.»

هاسکینسون برنامه های بسیاری جهت پیشی گرفتن از اتریوم در دیفای دارد، و او می خواهد کل کشورها را به زنجیره بلوکی که ایجاد کرده وارد کند.

هاسکینسون در حال حاضر یک سلبریتی است

در حالی که کاردانو هنوز برای تبدیل شدن به بلاک چین مورد انتخاب دولت ها فاصله دارد، هاسکینسون 33 ساله به یک سلبریتی تبدیل شده است و ادعا می کند که اکنون در فرودگاه ها شناخته می شود و از طرفدارانش ایمیل دریافت می کند: «این سوررئال ترین قسمت همه آن است.»

این میلیاردر یک ستاره در حال ظهور در شبکه های اجتماعی است، و فالوئرهای یوتیوب و توییتر وی همراه با کاردانو رشد می کنند.

کد خبر: 1399122502MGMMMF

مطالب مرتبط:

گس (Gas) در اتریوم چیست؟

استفاده از پی اس 5 برای استخراج اتریوم

مدیر عامل بایننس: اتریوم برای افراد ثروتمند است، اما به زودی فقیر می‌شوند

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال زی کی سواپ (ZKS)

زی کی سواپ یک صرافی غیر متمرکز لایه 2 است که از مدل بازارگردان خودکار (AMM) و فناوری zk-Rollup استفاده می کند. این صرافی...

آشنایی با ارز دیجیتال سینگل کولترال دای (SAI)

سینگل کولترال دای (SAI) یک استیبل کوین وابسته به دلار آمریکا است که روی بلاک چین اتریوم ساخته شده است و هیچ متولی متمرکزی...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته