شنبه 8 اردیبهشت 1403

سناتور اوهایو به دنبال جلوگیری از فرار مالیات رمزارزی

سناتور ایالت اوهایو می گوید كه قانونگذاران هنوز در حال جمع آوری اطلاعات لازم برای تنطیم یک لایحه هستند، و این نشان می دهد كه او این لایحه را پیش از موعد به اطلاع عموم رسانده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، یک قانونگذار جمهوری خواه از اوهایو در حال آماده سازی قوانینی است که گفته می شود با هدف جلوگیری از فرار شهروندان آمریکایی از مالیات بر درآمد رمزارزی آنها است.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


سناتور راب پورتمن در مصاحبه ای با Squawk Box سی ان بی سی گفت که امیدوار است پس از تعطیلات بعدی کنگره، لایحه ای را با حمایت دو حزب ارائه دهد که بسیاری از مشکلات مربوط به کاربران رمزارز در ایالات متحده برای پرداخت مالیات را حل کند. این سناتور گفت قانونگذاران هنوز لایحه نهایی را در دست ندارند و همچنان اطلاعات مربوط به موضوع را جمع آوری می کنند. با این حال، او ادعا کرد که هم جمهوری خواهان و هم دموکرات ها علاقه مند هستند که شکاف مالیاتی را در رابطه با رمزارز کاهش دهند.

پورتمن گفت: «ایده این است كه اطلاعات بهتری در مورد ارز دیجیتال داشته باشیم و برای آن اهداف مالیاتی بهتری تعریف كنیم. هم اکنون، یک تریلیون دلار شکاف مالیاتی وجود دارد. برخی از این شکاف ها مربوط به مسئله ارزهای دیجیتال است.»

براساس داده های سرویس درآمد داخلی یا IRS ، در ماه اکتبر، 83.6 درصد مالیات به طور داوطلبانه و به موقع از سال 2011 تا 2013 پرداخت شده است. در این دوره، دولت ایالات متحده به طور متوسط سالانه تقریبا 400 میلیارد دلار ضرر می کرد.

پورتمن در جلسه استماع سه شنبه گذشته کمیته مالی سنا، این لایحه را به سنا و کمیسیونر سرویس درآمد داخلی چارلز رتیگ پیشنهاد داد. کمیسیونر گفت که ارائه قوانین مناسب گزارش دهی برای رمزارز کاملا در رفع شکاف مالیاتی کمک خواهد کرد.

در آن زمان، رتیگ به نقش خود در افزودن سوالی به فرم های اظهارنامه مالیاتی 2019 اشاره کرد که در آن از اشخاص سوال می شد که آیا آنها سود مالی را با ارزهای دیجیتال دریافت، فروش، ارسال یا تبادل کرده اند. وی افزود که جنبه های خاصی از دنیای رمزارز از نظر طراحی قابل مشاهده نیستند، از جمله توکن های غیر قابل تعویض (NFT).

از زمانی که این فناوری به بخش برجسته تری از پورتفوی ها تبدیل شده است، سایر قانون گذاران ایالات متحده تلاش کرده اند استانداردهایی را برای گزارش دهی رمزارز برای مالیات تعیین کنند. سال گذشته، دو عضو کنگره قانون عدالت مالیات بر ارزهای مجازی را در سال 2020 معرفی کردند، لایحه ای با هدف ایجاد معافیت برای مخارج رمزارز که واجد شرایط تراکنش شخصی هستند.

کد خبر: 1400020108MGMMMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته