جمعه 10 فروردین 1403

ایلان ماسک: از کیف پول های رمزارز میزبانی شده اجتناب کنید

اینتراکشن های توییتری مدیر عامل تسلا با یکی از ارائه دهندگان کیف پول رمزارز با انتقاد شدید وی همراه بود.
به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، «فری والت» یک سرویس کیف پول رمزارز میزبانی شده، معروف برای ارائه خدمات ذخیره سازی مستقل برای ارزهای دیجیتال، در تلاش هایش برای بازاریابی، توسط ایلان ماسک مردود اعلام شد.
ماسک در پاسخ به پیام تبلیغاتی فری والت در توییتر پاسخ داد: «از هرگونه کیف پول رمزارز که کلیدهای خصوصی شما را در اختیار شما قرار نمی دهد، باید به هر قیمتی اجتناب کنید.»
پلتفرم های کیف پول رمزارز میزبانی شده مانند فری والت اغلب هدف انتقاد از ذخیره کلیدهای خصوصی کاربران خود هستند.
این سیاست مخالف رسوم «نه کلیدهای شما، نه سکه های شما» که توسط سنت گرایان ارزهای دیجیتال ارائه می شود قرار دارد.
با ذخیره کلیدهای خصوصی در پلتفرم های شخص ثالث، دارندگان رمزارز در خطر این هستند که بازیگران متقلب به این اطلاعات حساس دسترسی پیدا کنند و کیف پول های خود را در این راه به خطر بیندازند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟

فری والت به نوبه خود به نظرات منفی مورد حمایت منتقدان این کیف پول پاسخ داده است. به گفته این شرکت، کیف پول میزبانی شده ارائه خدمات در سطح بانک را از نظر امنیت و پشتیبانی مشتری را امکان پذیر می کند:«اتهامات مربوط هرگز توسط مشتریانمان حمایت نمی شود. افرادی که می گویند از فری والت دوری کنید تعصب خود را نسبت به این کیف پول ها ابراز می کنند زیرا معتقدند که یک کیف پول واقعی بلاک چین قرار است مدیریت کلیدهای خصوصی را به کاربر واگذار کند. با این حال، سرویس های دیگری نیز وجود دارد (مانند صرافی ها) که به کلیدهای خصوصی کاربر دسترسی دارند.»

با وجود سر و صدا برای استفاده از ذخیره سازی رمزارز خود میزبان، هنوز به نظر می رسد سرمایه گذاران به ارائه دهندگان خدمات شخص ثالث اعتماد دارند. طبق گزارش قبلی کوین تلگراف، 92٪ از سرمایه گذاران سازمانی ارزهای دیجیتال خود را در صرافی ها نگه می دارند.
در حالی که هک های وارده بر صرافی های رمزارز مانند گذشته شیوع ندارند، برخی از سیستم عامل ها هنوز قربانی مجرمان سایبری می شوند. در سال 2020 ، هکرهای مظنون کره شمالی حدود 285 میلیون دلار از «کو کوین» سرقت کردند.
گزارش شده است كه کو کوین 84 درصد از وجوه سرقت شده را از طريق تلاش مشترك با ساير مراكز مبادله و اجراي قانون احيا كرده است. این پلتفرم همچنین از صندوق بیمه خود برای پوشش خسارات باقیمانده حادثه استفاده کرد.
در همین حال، کیف پول های خود میزبان، به ویژه در ایالات متحده مورد توجه دولت قرار می گیرند. در اواخر سال 2020، وزارت خزانه داری ایالات متحده قوانین مربوط به «شناخت مشتری» خود را در مورد برداشت از صرافی ها به کیف پول های غیرمیزبان ارائه داد.

مطالب مرتبط:

نوسان سازی، ایلان ماسک در بیت‌کوین پایان ندارد

آیا ایلان ماسک همه را درباره دوج کوین گمراه کرده است؟

رپر معروف برای بازار گرمی دوج‌کوین به ایلان ماسک پیوست

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته