پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

رپر معروف برای بازار گرمی دوج‌کوین به ایلان ماسک پیوست

«اسنوپ داگ» رپر معروف آمریکایی نیز پس از ایلان ماسک به افراد مشهوری پیوست که در حال ایجاد نوسان در قیمت دوج کوین هستند. نوساناتی که می تواند منجر به متضرر شدن مردم عادی و سرمایه گذاران خرد شود.
به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، دوج کوین اکنون به محبوب دل سلبریتی ها تبدیل شده و رپر آمریکایی یکی از آخرین نام هایی است که به حمایت کنندگان این ارز دیجیتال پیوسته است.
«اسنوپ داگ» در یک توییت خطاب به ایلان ماسک مدیر عامل تسلا، پر سر و صدا ترین هوادار این ارز دیجیتال، یک نسخه فتوشاپ شده از کاور آلبوم استودیویی هفتم خود را منتشر کرد.

«جین سیمونز»، مرد اول گروه موسیقی «کیس»، یکی دیگر از تشویق کنندگان ارزهای دیجیتال، تصویری را بر اساس تصویر انیمیشن «شیر شاه» دیزنی به اشتراک گذاشت که اسنوپ داگ را در آن اضافه کرده است. بعداً، خود ماسک نسخه جدیدی از این تصویر خودش را توییت کرد.


به نوشته یوتودی، ماسک در اوایل این هفته به توییتر بازگشت تا Dogecoin را به عنوان «رمزارز مردم» معرفی کند و قیمت آن را بیش از 50 درصد افزایش دهد.
دوج کوین از پایین ترین سطح 30 ژانویه خود یعنی 0.021 دلار، بیش از 200 درصد رشد داشته است، اما در حال حاضر تقریباً 30 درصد از بالاترین رقم 0.087 دلار در 29 ژانویه پایین تر است.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟

سادگی نبوغ است

ایلان ماسک بر این باور است که سادگی نبوغ دوج کوین است.
او همچنین گفته است که دوج کوین جالب ترین رمزارز است، و همین بیهوده بودن آن را به بزرگترین نقطه قوت خود تبدیل می کند. این میلیاردر اخیراً به TMZ گفته است که تبدیل یک ارز بر پایه جوک و شوخی به یک ارز واقعی کنایه آمیزترین نتیجه خواهد بود.
او گفته است: «کنایه آمیزترین نتیجه چه خواهد بود؟ اینکه ارزی که به عنوان شوخی ابداع شده، در واقع به یک ارز واقعی تبدیل می شود.»

واحد پول آینده کره زمین

ماسک همچنین پیش بینی خیره کننده ای کرد که رمزارز می تواند ارز آینده سیاره ما شود: «یک احتمال قوی وجود دارد که دوج کوین رمزارز ارز آینده کره زمین باشد.»
ماه گذشته، او همچنین اشاره کرد که بیت کوین، بزرگترین ارز دیجیتال، پس از افزودن آن به بیوگرافی توییتر خود، گفت که این رمزارز در شرف پذیرش جریان سنتی سرمایه گذاران است.
ماسک همچنین در توییتر خود یک نظر سنجی انجام داد با این سوال که کدام یک آینده ارز دیجیتال دنیا خواهد بود، دوج کوین یا تمامی رمزارزهای دیگر با هم. در زمان انتشار این خبر، اکثریت با 72.5 درصد دوج کوین را انتخاب کرده بودند.
همین مسأله موجب شده است که دوج کوین بار دیگر با نوسان همراه شود. نوساناتی که ممکن است سرمایه های بسیاری از سرمایه گذاران خرد را از بین ببرد. چندی پیش نیز در نوسان قبلی دوج کوین شاهد آن بودیم که بسیاری سرمایه های خود را از دست دادند و ضرر های چشمگیر را متحمل شدند.

مطالب مرتبط:

اثر ایلان ماسک بار دیگر در راه ایجاد نوسان برای بیت کوین

از ایلان ماسک چه چیزهایی می توان آموخت؟ جهان امروز به اندیشمند عملگرا نیاز دارد

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته