پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

تیم بایدن نقش رمزنگاری را در زیر ساخت های ایالات متحده تقویت می کند

تعدیل سیاسی، بهترین سناریو برای ادامه توسعه رمزنگاری است.

این موضوع را یکی از رهبران رمزنگاری ایالات متحده عنوان کرده و از این که چنین فضایی تحت مدیریت جوبایدن اداره می شود ابراز خوش بینی کرده است.

مدیر عامل شرکت سرکل روز دوشنبه در شبکه سی ان بی سی گفت: تیم مدیریتی بایدن، رمزنگاری را بعنوان بخشی از تلاش گسترده برای بروزرسانی زیر ساخت ها به جلو می برد.

من فکر می کنم آنان در نهایت حامی این موضوع خواهند بود زیرا این یک تغییر بنیادین به بزرگی اینترنت بازرگانی اولیه است و آنان قصد دارند روی تغییرات بنیادین تمرکز کنند بطوری که آمریکا را رقابتی تر می کند .

سیاست میانه روها به سود رمزنگاری است؛ توانمندی اقتصاد انسانی

به طور کلی، سیاست میانه روها به سود رمزنگاری است، الر استدلال کرد: شما میانه روهایی در هر دو طیف چپ و راست دارید، همان هایی که من فکر می کنم این قضیه را سازنده می بینند.

نظرات الر در روز یکشنبه با تهدید توئیتری شامل نظارت مشابهی در مورد تقسیم حزبی دنبال شد:

خطر برای جامعه و اقتصاد بسیار زیاد است، چپ های افراطی می خواهند رمزنگاری را به عنوان موضوعی ضد فناوری و مانع حمایت از مصرف کنندگان قالب کنند، راست های افراطی هم می خواهند رمزنگاری را به عنوان تهدیدی برای امنیت ملی عنوان کنند؛ آزادی خواهان و میانه روها توانمندی اقتصاد انسانی را می بینند.

استیبل کوین ها  نوید گسترش دسترسی به سیستم های مالی، بیش از سیستم بانکی موجود را می دهد

وی همچنین با اشاره به موضع مخالف جناح چپ ایالات متحده در برابر ابزارهای مالی نوین به خصوص استیبل کوین ها گفت:

شما که عند طیف لیبرال هستید! اینطور فکر می کنید که این قضیه به نوعی برای افرادی که دسترسی کمتری به سیستم مالی دارند چیز خوبی نیست؛ برعکس، این فناوری به ویژه استیبل کوین ها نوید گسترش دسترسی به سیستم های مالی، بیش از سیستم بانکی موجود را می دهد.

احتمالا این نظرات در پی لایحه ای است که هفته پیش منتشر شده، مبنی بر غیرقانونی بودن تمام استیبل کوین هایی که ثبت نام مشابه بانک های سنتی ندارند؛ از جمله خود دلار دیجیتال سرکل.

الر در پاسخ به این سوال که، آیا اقدامات اخیر علیه استیبل کوین ها مربوط به پیشنهادات فدرال رزرو است که برای صدور ارز دیجیتال بانک مرکزی خودش صورت گرفته، گفت: شرکت های خصوصی خیلی بیشتر از این ها جلو هستند.

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته