شنبه 1 اردیبهشت 1403

بررسی ارائه خدمات رمزارزی توسط بزرگترین بانک سوئیس

گزارش شده است که بانک سرمایه گذاری سوئیسی در حال بررسی ارائه خدمات ارز دیجیتال برای مشتریان ثروتمند خود است. این بانک به لیست در حال رشد بانک هایی پیوست که چنین خدماتی را ارائه می دهند یا در حال بررسی ارائه آن هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، بر اساس خبری از بلومبرگ، یو بی اس گروپ در حال بررسی ارائه سرمایه گذاری رمزارزی به مشتریان ثروتمند خود است. بر اساس این خبر، این موسسه بانکی در مراحل اولیه برنامه ریزی عرضه خود است.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


یکی از افراد آگاه به موضوع به رسانه خبری گفت که چندین گزینه سرمایه گذاری رمزارزی در حال بررسی هستند اما به دلیل نوسانات این بازار، هر گونه عرضه بخش کوچکی از ثروت کل مشتریان خواهد بود. برخی از گزینه های مورد بررسی شامل سرمایه گذاری از طریق ابزار سرمایه گذاری شخص ثالث است.

یو بی اس در بیانیه ای گفت: «ما تحولات مربوط به دارایی های دیجیتال را از نزدیک رصد می کنیم. نکته مهم این است که ما بیشتر به فناوری زیربنای دارایی های دیجیتالی، یعنی فناوری دفتر کل توزیع شده علاقه مند هستیم.»

بر اساس کل دارایی ها در سال 2020 ، یو بی اس بزرگترین بانک سوئیس با بیش از 1.13 تریلیون دلار دارایی کل است و پس از آن کردیت سوئیس با 992 میلیارد دلار قرار دارد.

چندین بانک بزرگ سرمایه گذاری از جمله مورگان استنلی و گلدمن ساکس پیش تر اعلام کرده اند كه برخی از گزینه های سرمایه گذاری مرتبط با رمزارز را به مشتریان ثروتمند خود ارائه خواهند داد. گزارش شده است که سیتی گروپ و جی پی مورگان همچنین در حال بررسی ارائه برخی از خدمات رمزارزی هستند.

در ماه ژانویه ، یو بی اس گزارشی مبنی بر این که آیا مشتریانش باید بیت کوین بخرند یا خیر منتشر کرد. این بانک ضمن تأیید اینکه ممکن است قیمت این ارز دیجیتال افزایش یابد، در مورد موارد ضروری استفاده آن در دنیای واقعی تردید داشت. در همین حال، پل دونوان، اقتصاددان ارشد بخش مدیریت ثروت جهانی یو بی اس، اخیرا گفت که بیت کوین توسط گروه های اقلیتی که دارای دسترسی آنلاین نیستند، رد می شود.

کد خبر: 1400022109MGMMMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته