پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

بیت بوی کریپتو: آماده پایان رشد قیمت بیت‌کوین باشید

تحلیلگر و تریدر رمزارز، بن آرمسترانگ پس از افزایش قیمت های اخیر بیت کوین اعلام کرده است که معامله گران باید آماده پایان روند صعودی قیمت بیت کوین باشند.

به گزارش سکه نیوز، قیمت بیت کوین بار دیگر با هیجانات موجود در بازار به سطوح جدیدی رسیده است و بار دیگر نوسان گیران و نهنگ ها دست به کار شده اند که از این وضعیت کسب سود کنند.


بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید


بارها پیش از این نیز شاهد آن بوده ایم که قیمت بیت کوین با تکیه بر اقدامات دارندگان عمده با افزایش همراه شده است و پس از آن با فروش همین دارندگان عمده قیمت ها دچار کاهش شده اند.

این روزها نیز قیمت بیت کوین به نقاطی رسیده است که بسیاری از تحلیل گران آن را بسیار پرریسک می دانند و بر این باورند که به نقاط بحرانی و تغییر روند نزدیک شده ایم.

نمودار

در همین راستا دیلی هودل می نویسد که آرمسترانگ که در صنعت رمزارز با نام «بیت بوی کریپتو» شناخته می شود، به 635،000 دنبال کننده خود می گوید که گرچه هنوز روند صعودی بیت کوین به پایان نرسیده است، دارندگان بیت کوین باید برای پایان آن آماده باشند.

به گفته وی: «این برای افراد بی شماری در سال 2018 اتفاق افتاده است. من رشد پورتفوی خود را مشاهده کردم تا زمانی که کاملا نابود شد. چرا؟ چون در آن زمان من روانشناسی بازار را نمی فهمیدم. من نفهمیدم که وقتی در هیجانی ترین حالت خود هستید، آن وقت است که سقوط می کند. در زمانی که نمی خواهید بیشترین فروش را انجام دهید، همان موقعی است که حرکت هوشمندانه بیرون آمدن است.»

در حالی که این تحلیلگر برجسته اعتراف می کند که نمی توان دقیقاً دانست که بیت کوین چه زمانی به قله این چرخه می رسد، اما نشان می دهد که معتقد است این اتفاق در طی یک دوره خاص دو هفته ای رخ خواهد داد.

وی افزود: «من دقیقاً می دانم که روند صعودی بیت کوین چه زمانی به پایان می رسد و در حالی که، بله، من نمی توانم یک تاریخ کاملا دقیق ارائه دهم، ما باید تاریخ پایان آن را بدانیم. ممکن است یک یا دو هفته قبل یا بعد به پایان برسد، اما یک دوره دو هفته ای نزدیک به پایان ماه سپتامبر دقیقاً زمانی است که شما باید به دنبال خروج باشید.»

آرمسترانگ می گوید که پیش بینی خود را از The Golden Bull Cycle Ratio استنتاج کرده است، که یک نمودار ایجاد شده توسط تریدینگ شات است، گروهی که داده های تریدینگ ویو را تولید می کند.

این نمودار بر روی چرخه های صعودی قبلی بیت کوین متکی است تا بتواند پیش بینی کند روند صعودی فعلی تا چه زمانی ادامه خواهد یافت.

وی توضیح داد: «همانطور که می بینید، در دو چرخه قبلی دقیقا نرخ 49 تا 51 درصد در کندل هفتگی بین دو قسمت مجزا از روند صعودی وجود داشت.»

«51 درصد از روند صعودی از انتهای بازار تا نصف شدن بیت کوین که در هر 210،000 بلوک اتفاق می افتد، باقی مانده است. سپس 49 درصد از روند صعودی از تاریخ نصف شدن تا اوج بازار ادامه دارد. با بررسی این تاریخ ها، از 11 مه 504 روز گذشته است، روز نصف شدن قیمت در 2020، در نتیجه این تاریخ 28 سپتامبر را به شما می دهد.»

گرچه هیچ تضمینی برای تکرار تاریخ وجود ندارد، آرمسترانگ اشاره کرد که این چرخه بسیار شبیه به سال 2017 است، به این معنی که افزایش اصلی سهموی بیت کوین هنوز آغاز نشده است.

به گفته وی: «اما هنگامی که شما روند فعلی را به آخرین مورد تطبیق می دهید، تقریبا همه چیز با هم مطابق است. ما هنوز سهموی نشده ایم، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که باور کنیم اتفاق متفاوت از حالت عادی رخ خواهد داد.»

بر این اساس می توان دریافت که قیمت بیت کوین در بازه هیجانی قرار دارد و ریسک سرمایه گذاری در آن بسیار زیاد شده است.

کد خبر: 1399122404HFMCMF

مطالب مرتبط:

پس از ایلان ماسک، پسر جان لنون به بازی رسانه‌ای بیت کوین پیوست

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته