شنبه 6 مرداد 1403

تجارت ‏XRP در صرافی های ژاپنی ادامه دارد

بسیاری از صرافی های آمریکایی XRP را حذف کرده اند اما ژاپن همچنان به تجارت آن ادامه می دهد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از فایننس مگنت، رمز ارزيXRP که هفته گذشته به دلیل شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا با 50 درصد کاهش ارزش روبرو شد. اما به نظر می رسد چهارمین رمزارز بزرگ جهان با وجود این چالش، در ژاپن با محبوبیت روبرو شده و صرافی های این کشور حاضر به حذف XRPنیستند.

طبق یادداشت ساداکازو اوزاکی یکی ازپژوهشگران موسسه تحقیقاتی نومورا (بزرگترین شرکت تحقیقات اقتصادی درژاپن) XRP تحت قانون تسویه صندوق ها در ژاپن، به عنوان یک دارایی رمزنگاری شده به حساب می آید.

همچنین او در بخشی از این یادداشت اشاره می کند شکایت سازمان بورس و اوراق بهادار آمریکا علیه ریپل، تاثیری بر وضعیت XRP در ژاپن ندارد زیرا رمز ارزها دراین کشور آسیایی جزو دسته اوراق بهادار قرار نمی گیرد.

شرکت SBI Holdings یکی از بزرگترین موسسات مالی ژاپن نیز از یادداشت اوزاکی حمایت کرده و افزوده به دلیل آنکه XRP یک دارایی رمزنگاری شده به حساب می آید، صرافی های دیجیتال این کشور تحت قوانین محلی به تجارت آن ادامه خواهند داد.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته