پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

چرا تریدرهای تازه کار نمی‌توانند سود مداوم کسب کنند؟

افراد معمولاً وقتی بیش از حد در کار خود اعتماد به نفس پیدا می کنند، شروع به از دست دادن پول می کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو مود، تریدر ها باید سعی کنند اشتباهات کمتری مرتکب شوند تا بتوانند از این سوددهی بهره مند شوند. بیشتر تازه کارها برخی خطاهای معمول را مرتکب می شوند که منجر به از دست دادن پول آنها می شود. به عنوان یک معامله گر تمام وقت، پس از انجام تجزیه و تحلیل دقیق بازار، می توانید با انجام معاملات به راحتی از چنین مشکلاتی جلوگیری کنید. هرگز کسب دانش در مورد زمینه فارکس را متوقف نکنید و خود را در جریان بازار قرار دهید. سعی کنید تجارت را به درستی انجام دهید تا بتوانید سود خوبی داشته باشید.

اعتماد به نفس خوب است اما اعتماد به نفس بیش از حد می تواند برای حرفه شما کشنده باشد. در این مقاله، ما قصد داریم به برخی از اشتباهات بزرگ معامله گران خرد بپردازیم. این مقاله را بخوانید تا با تکنیک های کاهش ریسک در معاملات آشنا شوید.

نداشتن یک برنامه موثر

سرمایه گذاران باید از این استراتژی پیروی کنند تا بتوانند فرآیند خرید و فروش را به درستی انجام دهند. اگر نتوانید این برنامه را به درستی اجرا کنید، همیشه با حرفه معامله دست و پنجه نرم خواهید کرد. طرحی را با در نظر گرفتن شرایط موجود تدوین کنید تا معاملات براساس حرکت بازار انجام شود.

برای انجام این کار، شما به یک استراتژی متعادل نیاز دارید و بدون آن، هرگز به هدف خود نخواهید رسید. گاهی اوقات، تازه واردان از هیچ استراتژی استفاده نمی کنند و در شناسایی معاملات با کیفیت موفق نمی شوند. اما به یاد داشته باشید، اجرای معامله با کیفیت تنها فرایندی است که به وسیله آن می توانید زندگی خود را تغییر دهید. برخی از شما حتی پس از داشتن یک استراتژی موثر ممکن است برای کسب سود متحمل تلاش هایی باشید. در این صورت، شما باید سیستم خود را اصلاح کنید.

تنبل بودن

بدون دانش عملی، تولید عملکرد بهتر دشوار است. شما باید ایده درستی در مورد عوامل فنی و فاندامنتال داشته باشید تا بتوانید گزینه های فارکس را بصورت آنلاین معامله کنید. در مورد کاربردهای اندیکاتورها اطلاعات کسب کنید تا بتوانید سیگنالهای غلط را فیلتر کنید. عملکرد خود را ارزیابی کنید تا بتوانید ایرادات موجود در سیستم خود را برطرف کرده و پیشرفت مناسبی داشته باشید. همیشه به یاد داشته باشید، معامله گرانی که تمرین را نادیده می گیرند، هرگز معامله صحیح را یاد نمی گیرند. شما باید به فردی فعال تبدیل شوید و ذائقه یادگیری چیزهای جدید را در خود پرورش دهید.

هرگز به دنبال میانبر نباشید زیرا کار شما را خراب می کند.

نداشتن دانش عمیق

سرمایه گذاران وقت خود را صرف یادگیری بازار نمی کنند. اگر موفق به بهبود سطح شناخت خود شوید، یاد خواهید گرفت که بازار را به روشی استاندارد ارزیابی کنید. اما، تریدر های تازه کار معمولاً اهمیتی به روند یادگیری نمی دهند.

همیشه با تجزیه و تحلیل فاکتور ها در اخبار از شرایط بازار مطلع شوید. از انواع مختلف استراتژی های معاملاتی استفاده کنید تا بتوانید به راحتی با حرکات بحرانی بازار همگام شوید. هرگز با اعمال خود گیج مشوید. دانش بیشتری کسب کنید تا بتوانید در برابر تلفات مقاومت کنید.

نگرش غیرحرفه ای

صبر و بردباری برای شناسایی سیگنال های ورود و خروج مناسب بسیار مهم است. هنگامی که شروع به انتخاب سیگنال های مناسب می کنید، بسیاری از ترتیبات معاملاتی سودآور را پیدا خواهید کرد. برای آن، شما همچنین باید سطح بردباری خود را ارتقا دهید. منتظر فرصت مناسب باشید و پس از شناسایی وضعیت با کیفیت، معاملات را انجام دهید.

نظم و انضباط دقیق را حفظ کرده و معاملات بازنده خود را بپذیرید. همیشه به یاد داشته باشید، معاملات بازنده فقط بخشی از این حرفه است. تنها راه برای غلبه بر مشکلات مرتبط با معاملات بازنده، پیروی از قوانین مدیریت ریسک است.

نداشتن برنامه مدیریت ریسک

شما باید مهارت های مدیریت ریسک را ایجاد کنید تا بتوانید ریسک را کاهش دهید. یک اشتباه به خودی خود می تواند دردسر بزرگی در حرفه شما ایجاد کند. بیشتر تمرین کنید تا بتوانید از اشتباهات مضحک جلوگیری کنید. معاملات کم خطر را انجام دهید تا نگران معاملات بازنده نباشید. سرمایه گذاران باهوش همیشه به تریدر های تازه کار توصیه می کنند که با ریسک 1 درصد تجارت کنند.

اگر فکر می کنید بسیار بی خطر است، می توانید با یک قانون مدیریت پول 2 درصدی معامله کنید. در حین انجام معاملات، سعی کنید با استفاده از روال بازار معامله کنید زیرا می تواند میزان موفقیت شما را به طور قابل توجهی بهبود بخشد.

کد خبر: 1399122510MGMMMF

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

قانون ۹۰ چیست؟ چرا تریدرهای جدید شکست میخورند؟

بیشتر بخوانید

نمودار تیک (Tick Chart) چیست و چه کاربردی دارد؟

یکی از ابزار های مهم و بسیار کمک کننده در حوزه ترید ، نمودار تیک (Tick Chart) است.معامله (Trade) به فعالیت خرید و فروش...

معاملات بر خط (Online Trading) چیست؟

معاملات بر خط (Online Trading) یعنی افراد می توانند به راحتی از منزل خود و از طریق نرم افزارها و سایت های معاملاتی سفارشات...

آموزش خرید و فروش ارزهای دیجیتال

با فراگیر شدن صنعت ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آن ها، بسیاری از مردم اقدام به ورود به این بازار می کنند. در...

خطوط رویه: تشخیص رویه های بازار | آموزش Trading | فصل 15

جدا از تشخیص امواج موجود در نمودار تحلیل، سطوح اصلاحی فیبوناچی و سطوح تکراری مقاومت و حمایت، به عنوان یک تبادل کننده شما باید قادر باشید که خطوط رویه را نیز به طور صحیح تشخیص دهید. این خطوط را نیز می توان با استفاده از ابزارهایی در یک نمودار تحلیل مشخص نمود.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

ربات معاملاتی (Trading Bot) چیست و چگونه کار می کند؟

در معاملات رمزنگاری، کسب سود معمولاً به سرعت خرید و فروش دارایی های دیجیتال بستگی دارد. در نتیجه، حتی یک تأخیر جزئی در این...

مطالب داغ هفته