پنج‌شنبه 30 فروردین 1403

توسعه خدمات رمزارزی در پلتفرم رابینهود

ولاد تنف، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت رابینهود، طی یک گپ و گفتگو با جامعه خود، دیدگاه های خود را در مورد موقعیت شرکت وی در مورد رمزارز به اشتراک گذاشت. طبق گفته های تنف، در کمتر از دو ماه و بر اساس آمار ارزیابی شده در ماه فوریه، بیش از شش میلیون کاربر جدید، ارز دیجیتال را در این پلتفرم معامله کردند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتو دیلی، تنف در این ویدئو با به اشتراک گذاشتن این جمله که «ما می خواهیم سرمایه گذاری عظیمی انجام دهیم و تعداد زیادی نفرات را استخدام کنیم»، افزود که «رابینهود تلاش می کند تا هرچه سریعتر این کار را انجام دهد. و ممکن است در این راه چند سکه جدید اضافه کنیم.»


ارز دیجیتال چیست ؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمز ارز و ارز مجازی


تنف گفت که در کنار ارزهای دیجیتال موجود برای خرید و فروش در این پلتفرم، این شرکت در حال توسعه و افزودن پشتیبانی برای سایر ارزهای دیجیتال به همراه یک کیف پول رمزارز سازگار در حال توسعه است. این شرکت در مسیر یک IPO (عرضه اولیه سهام) است و ارزش این تجارت در حال حاضر حدود 40 میلیارد دلار است.

این افزایش و رشد تصاعدی در ابزار کاربردی پلتفرم های مانند رابینهود و رقبای آن مسئله مهمی است. با این اوصاف، تنف به مخاطبان پرسشگر اطمینان داد که رابینهود بالاترین سطح در دسترس بودن و پشتیبانی خدمات را در اولویت قرار داده است.

رابینهود از سال 2018 معاملات ارزهای دیجیتال را آغاز کرد، اما در سال 2020 بود که بخش رمزارز این پلتفرم (Robinhood Crypto) شروع به تقویت و شروع چرخه های فعال کرد، با حدود 200000 مشتری که از این پلتفرم برای معامله رمزارز استفاده می کنند.

تنف در این گفتگو افزود: «دلیل گرفتن چنین تصمیمی این است که یک مورد استفاده برای افرادی وجود دارد که نمی خواهند سکه های خود را مدیریت کنند و فقط می خواهند با آن یک سرمایه گذاری را شکل دهند. همانطور که گفته شد، ما می خواهیم به مردم گزینه [کنترل دارایی های رمزارز خود] را به طور قطع بدهیم.»

هنگامی که رابینهود سلسله دارایی های رمزارز موجود خود را به طور کامل گسترش می دهد، روشی منحصر به فرد برای انجام سرمایه گذاری بدون کارمزد در مقایسه با سایر پلتفرم ها مانند کوین بیس، بزرگترین صرافی ارز دیجیتال در ایالات متحده، که کمیسیون نیم درصدی دریافت می کند، ارائه می دهد.

موضوعات اخیر مانند رشد دوج کوین و داستان «گیم استاپ»، رابین هود را به سمت یک دیدگاه منفی از سوی رسانه ها سوق داد و تاکنون، این شرکت هنوز در حال بازیابی خود از فشار منفی است که به دلیل توقف معاملات این دارایی ها در پلتفرم خود ایجاد شده بود.

تأکید شد که، به عنوان یک کارگزار، رابینهود برای هدایت اجرای معاملات به اشخاص ثالث، که معمولاً شرکتهای بازرگانی با حجم بالای معاملات هستند، مزد دریافت می کند. تصمیم برای انجام این کار عدم شفافیت رابینهود در مورد جریان سفارش پرداخت خود را نشان داد، یک جنبه مهم معاملات که سرمایه گذاران و بازرگانان باتجربه معمولاً قبل از خرید یا فروش آن را بررسی می کنند.

کد خبر: 1400010101MGMMMF

مطالب مرتبط:

امکان خرید با رمزارز از طریق کارت های اعتباری ویزا

شرکت معاملات خودروی کانادایی پرداخت رمزارزی را پذیرفت

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته