جمعه 31 فروردین 1403

دادستان کل نیویورک شرکت های رمزارزی را تهدید به تعطیلی کرد

دادستان کل نیویورک به شرکت های حوزه رمزارز هشدار داد در صورتی که از قواعد موجود پیروی نکنند، با خطر تعطیلی روبرو هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بلاک کریپتو، لتیتیا جیمز (Letitia James) دادستان کل ایالت نیویورک روز دوشنبه هشدار جدی به شرکت های رمزارز فعال در ایالت صادر کرد. او گفت: «یا طبق قواعد بازی می کنید یا شما را تعطیل خواهیم کرد.»

او همچنین به سرمایه گذاران هشدار داد که بازار رمزارزها با «خطرات شدید» همراه است. دادستان کل در بیانیه گفت که متعهد شده است تا با سرکوب «بازیکنان حریص در این صنعت» زمینه برای سرمایه گذاران هموار کند.

دفتر دادستان کل نیویورک همین هفته گذشته نبرد حقوقی خود را با صرافی رمزارزی بیت فینکس (Bitfinex) حل و فصل کرد. در این پرونده ادعا شده بود که این صرافی سرمایه خود را با شرکت خواهر خود تتر (Tether) مخلوط کرده است تا روی 850 میلیون دلار ضرر خود سرپوش بگذارد.

دادستانی نیویورک دو هفته پیش نیز دادخواستی را علیه نرم افزار سرمایه گذاری رمزارزی کوین سید (Coinseed) تنظیم و ادعا کرد که این شرکت خود را به عنوان یک کارگزار-معامله گر در ایالت نیویورک ثبت نکرده است.

بیانیه امروز دادستانی نیویورک حاکی است که اقدامات اجرایی بیشتری در راه است. این بیانیه به شرکت های رمزارزی یادآوری می کند که ارزهای مجازی در نیویورک کالا به حساب می آیند و از این رو، آنها از ثبت در سیستم دولتی معاف نیستند.

جیمز همچنین به سرمایه گذاران توصیه کرد که هنگام سرمایه گذاری در ارزهای مجازی به شدت احتیاط کنند. او گفت: «رمزارزها سرمایه گذاری های پرخطر و بی ثباتی هستند که ممکن است با همان سرعتی که می توانند سود زیادی بدهند، زیان مخربی به باور آورند.»

کد خبر: 1399121207AAMMMF

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

توافق دو شرکت ارز دیجیتال با دادستانی کل نیویورک

مقامات نیویورک ، بیت‌فینکس و تتر را متهم کردند

پیگرد قانونی دادستان کل نیویورک علیه شرکت Bitfinex

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته