جمعه 31 فروردین 1403

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

به نظر می رسد شرکت ریپل، در حال آماده سازی برای گسترش شبکه خود است و تصمیم دارد یک شرکت ناشناس با مهارت در توسعه پلتفرم های مبادلاتی را خریداری کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی هودل، این هفته، استیون دیپ، محققXRP، اخبار مربوطه را از طریق ویدیویی تحت عنوان «ریپل: بهبود زیر ساخت های پرداخت با فناوری بلاک چین و علوم داده» متعلق به ماه ژوئن سال گذشته با حضور دانشمند داده ریپل «جنیفر زیا» فاش کرد.


ریپل چیست؟ همه نکات ریپل و XRP


شیا می گوید: «قابل توجه است که ما اخیراً شرکتی را به دست آوردیم که تخصص آن در ساخت پلتفرم های معاملاتی و ادغام با صرافی های دارایی دیجیتال است. این برای ما هنگام مقیاس گذاری تجارتمان، و ورود به بازارهای بیشتر و شروع به فکر درباره مهندسی استراتژی های پرداخت پیچیده تر، ضروری است.»

این اولین سرنخی نیست که نشان می دهد ممکن است ریپل در حال آماده سازی برای راه اندازی یک پلتفرم جدید معاملاتی باشد.

ریپل یک فهرست شغلی را در سال 2020 متشکل از چند شغل منتشر کرد که نشان می دهد این شرکت قصد دارد یک صرافی رمزارز مبهم را مهندسی کند.

در اکتبر سال گذشته، ریپل در جستجوی یک مهندس ارشد نرم افزار برای بخش نقدینگی بود که به ساخت یک پلتفرم معاملاتی توزیع شده در سطح سازمانی که دسترسی واقعی به بازارهای رمزارز را فراهم می کند کمک کند.

پیش از این، در ماه مه سال 2020، این شرکت به دنبال یک مهندس نرم افزار در بخش نقدینگی و یک شغل جداگانه برای یک مدیر مهندسی بود. هر دو لیست مشاغل مستقیماً به توسعه یک پلتفرم جدید معاملاتی در سطح سازمانی اشاره کرده اند.

در حال حاضر مشخص نیست که آیا این پلتفرم معاملاتی برای استفاده داخلی است یا بخشی از یک محصول مصرفی در حال توسعه است.

کد خبر: 1399122407MGMCMF

مطالب مرتبط:

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

خاتمه دادخواست شرکت تتراگون علیه ریپل

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته