پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

افزایش 300 درصدی قیمت رمزارز گمنام با دخالت ایلان ماسک

شاید تعجب آور باشد که مدیر عامل تسلا و اسپیس ایکس صاحب هیچ سگی با نژاد «شیبا اینو» یا ارز دیجیتالی به همین نام نیست.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، ایلان ماسک مدیر عامل تسلا به دنبال کنندگان خود در توییتر اطلاع داده است که می خواهد شیبا اینو بخرد.


دوج کوین (Dogecoin) چیست ؟


این نژاد سگ شکاری ژاپنی الهام بخش شوخی های تصویری (میم) شد، و سپس بر اساس همین شوخی های تصویری، تبدیل به ارز دیجیتال «دوج کوین» شد، که البته ماسک مدت هاست که از این رمزارز حمایت می کند.

توکن ارز دیجیتال شیبا اینو (SHIB) که نباید با دوج کوین اشتباه گرفته شود، و در یونی سواپ لیست شده است، پس از توییت ماسک یک افزایش 300 درصدی را تجربه کرد و از 0.00000002 دلار به 0.00000008 دلار رسید، همچنین ارزش بازار این رمزارز به 25 میلیون دلار رسید.

شیبا اینو

توییت های مربوط به دوج کوین کاملا عجیب تر شده اند

پس از پست کردن یک شوخی تصویری با مضمون انیمیشن شیر شاه در اوایل فوریه، این میلیاردر اکنون به آل پاچینو روی آورده است.

توییت های مربوط به دوج کوین

مدیر عامل تسلا در توییتر نوشت: «Doge day afternoon». این اشاره ای است به فیلم معروف Dog day afternoon با بازی ستاره سینما آل پاچینو. و در ادمه نوشت:
«رومیان باستان در آغاز روزهای دوج (اصطلاح Dog day به معنی روز های بسیار گرم و شرجی است) یک دوج کوین را قربانی می کردند تا از خشم سیریوس (درخشان ترین ستاره در آسمان شب که در صورت فلکی سگ بزرگ وجود دارد) در امان بمانند، زیرا معتقد بودند که این ستاره دلیل هوای گرم و شرجی است.»

ماسک فشار خود را برای لیست کردن دوج کوین توسط کوین بیس بیشتر می کند

همانطور که توسط یو تودی گزارش شده است، ماسک اخیراً از کوین بیس خواست كه دوج کوین را لیست كند، که صدای جامعه در حال رشد ارزهای دیجیتال را تقویت می كند.

امروز، این کارآفرین فشار خود را دو برابر کرده است تا به سرمایه گذاران خرد بیشتری اجازه معاملات با این ارز دیجیتال را دهد. این بار، او می گوید که رابین هود باید انتقالات دوج کوین را قادر سازد تا از کوین بیس برتری داشته باشد.

مشخص نیست که این دستکاری ها در بازار چه عمدی چه ناآگاه توسط این میلیادر تا کی ادامه خواهد داشت. شاید دخالت رگولاتوری بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، همانطور که صحبت هایی هم در این باره وجود دارد، باعث توقف رفتار های مخرب ایلان ماسک باشد.

کد خبر: 1399122408MGMCMF

مطالب مرتبط:

بازی جدید ایلان ماسک، این بار دوج کوین، حاکم شهر جدید او می‌شود!

مؤسس اصلی دوج کوین: رمزارز دوج کوین لایق این افزایش قیمت‌ها نیست

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته