جمعه 7 اردیبهشت 1403

ریپل در مورد نابودی 50 میلیارد توکن آزادانه می اندیشد

در یک مصاحبه جدید، تونی ادوارد، مجری تینکینگ کریپتو از گارلینگهاوس پرسید که آیا ریپل برای سوزاندن یا توزیع دارایی های ضمانتی XRP آمادگی دارد؟

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی هودل، گارلینگهاوس هیچ یک از این گزینه ها را رد نمی کند و اضافه می کند که ریپل قصد نداشت دارایی رمزارز را در بازار آزاد دامپ کند.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


وی افزود: «منطقی نیست که ریپل یا هر کس دیگری در اطراف ریپل XRP را دامپ کند. این به هیچ وجه به نفع اکوسیستم XRP که ریپل بخش بسیار مهمی از آن است، همانند من، نیست.»

«من فکر می کنم نحوه تنظیم ضمانت استرداد کسور، با این هدف انجام شده است که حداکثر شفافیت را فراهم کنیم، مطمئن شویم که مردم کاملاً درک می کنند که در اینجا چه اتفاقی می افتد و من از آن به عنوان فراخوان برای دیگران در صنعت رمزارز برای شفاف بودن یاد می کنم.»

«نگاه کنید، من همیشه آزاد می اندیشم و علاقه مند به ایده های جدیدی هستم که برای اکوسیستم XRP خوب است. من هیچ چیز را رد نمی کنم و فکر می کنم اگر مواردی برای اکوسیستم XRP منطقی باشد، مطمئناً ریپل به آن نگاه می کند.»

ریپل بیش از نیمی از کل عرضه XRP را در اختیار دارد. در دسامبر سال 2017 ، این شرکت تازه تأسیس در سانفرانسیسکو متعهد شد که همه توکن های خود را به یکباره بفروشد، و 55 میلیارد XRP را در یک سری حسابهای ضمانتی رمزنگاری شده قفل کرد.

ریپل سپس برنامه ای را برای آزاد کردن یک میلیارد XRP در هر ماه تنظیم کرد، که بخشی را برای تأمین هزینه های فعالیت های خود و سرمایه گذاری در استارتاپ ها به فروش می رساند و مابقی را به ضمانت بر می گرداند.

بر اساس وب سایت شرکت، ریپل در حال حاضر نزدیک به 6.8 میلیارد XRP در اختیار دارد و تقریباً 47.8 میلیارد XRP در ضمانت باقی گذاشته است. بیش از 46 میلیارد XRP تا 11 آوریل توزیع شده است.

کد خبر: 1400020407MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته