جمعه 31 فروردین 1403

ریپل پس از شکایت SEC هم 15 مشتری جدید جذب کرد

مدیرعامل ریپل گفت که شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) و پرونده 1.3 میلیارد دلار آن، نتوانسته این شرکت را از جذب مشتریان جدید بازدارد.

ریپل چیست؟ کلیک کنید و بخوانید

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیکریپت،«برد گارلینگهاوس» (Brad Garlinghouse) مدیرعامل شرکت ریپل در نامه ای نوشت که به رغم پرونده شکایت 1.3 میلیارد دلار SEC از شرکت ریپل، این شرکت همچنان در حال رشد و ثبت مشتریان جدید است.

گاریلنگهاوس در این نامه که روز دوشنبه منتشر شد، افزود که ریپل پس از شکایت SEC موفق به جذب 15 مشتری جدید، پردازش میلیون ها تراکنش در ریپل نت (RippleNet) و 12 برابر کردن میزان نقطه به نقطه نقدینگی بر حسب تقاضا شده است.

به گفته مدیرعامل ریپل، این شرکت حتی پس از ثبت رسمی شکایت SEC توانسته به طور متوسط هر دو هفته یک قرارداد ببندد و اکنون مشتریان ریپل از هر زمان دیگری بیشتر است.

گارلینگهاوس همچنین افزایش تقاضا برای خدمات مالی دیجیتال و هم تراکنش پذیری پرداخت ها در منطقه آسیا و اقیانوسیه از دلایل افزایش رویکرد به ریپل بوده است. او میزان رشد قراردادها در سال 2020 را 80 درصد و رشد شمار تراکنش ها را یکهزار و 700 درصد عنوان کرد.

این شرکت همچنین به استخدام نیروهای جدید از میان افراد باتجربه که پیش از در شرکت هایی مثل اپل، پی پل، آمازون، تسلا و توییتر فعالیت داشته اند، ادامه داده است.

کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا اواخر دسامبر گذشته با این ادعا که توکن XRP نوعی از اوراق بهادار است، شرکت ریپل را متهم به انتشار غیرقانونی اوراق بهادار و علیه آن در دادگاه شکایت کرد.

بلافاصله پس از طرح شکایت SEC، ارزش بازار ریپل شروع به سقوط کرد و با کاهش 63 درصدی از 27 میلیارد دلار پیش از طرح شکایت به 12 میلیارد دلار کنونی رسید.

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته