جمعه 10 فروردین 1403

ریپل و SEC امیدی به توافق ندارند

نامه مشترکی که توسط ریپل و کمیسون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) تنظیم شده، چشم انداز حل و فصل سریع را بدون امید کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و ریپل نامه مشترکی را به قاضی فدرال آنالیزا تورس از دادگاه منطقه ای ایالات متحده در منطقه جنوب نیویورک ارسال کرده اند که می گوید در حال حاضر هیچ چشم اندازی برای توافق وجود ندارد:

«وکلای طرفین ملاقات و رایزنی کرده اند، و قبلاً در مورد حل و فصل بحث کرده اند، اعتقاد نداریم که در حال حاضر چشم اندازی برای توافق موجود باشد. با این وجود، در صورت توافق قانونی از جانب هر یک از طرفین، به سرعت دادگاه را مطلع خواهند کرد.»

در این نامه، ذکر شده است که مذاکرات برای توافق فقط با مدیران بخش SEC که قبلاً این سازمان را ترک کرده اند انجام شده است: «طرفین با بیانیه موافق هستند، اما توجه داشته باشید که بحث های قبلی در مورد حل و فصل در مدیریت قبلی و در واقع با مدیران بخش های مربوطه بود كه از آن زمان SEC را ترك كرده اند.»


ریپل چیست


در اوایل ژانویه، مدیرعامل ریپل، برد گارلینگهاوس فاش کرد که تلاش آنها برای توافق با SEC به نتیجه نرسیده است.

ریپل همچنان به امید مبهمی مبنی بر اینکه دولت بایدن در برابر این شرکت بلاک چین مدارا خواهد کرد، ادامه می دهد.

گفته شد، گری گنسلر که در ژانویه توسط رئیس جمهور بایدن به عنوان رئیس SEC معرفی شد صریحاً اظهار داشت که یک دعوای قانونی بزرگ وجود دارد که XRP به عنوان یک اوراق بهادار تلقی شود.

این پرونده حداقل تا اوت ادامه خواهد داشت

SEC در اواخر ماه دسامبر ریپل را به دلیل فروش ثبت نشده ارز دیجیتال XRP به دادگاه کشاند و به دنبال محکوم کردن بزرگترین هدف خود در صنعت ارز دیجیتال تاکنون رفت.

همانطور که توسط یوتودی گزارش شد، قاضی تورس از طرفین خواست تا در تاریخ 29 دسامبر، طبق یک پروسه قانونی در مقابل دادستان به توافق برسند و روند این پرونده را تسریع کنند. انتظار می رود SEC و ریپل از تسریع در دادرسی خودداری کنند.

پرونده حداقل تا 16 اوت، روزی که قرار است تمام تحقیقات به پایان برسد، ادامه خواهد یافت.

یک جلسه پیش دادگاهی برای 22 فوریه برنامه ریزی شده است.

مطالب مرتبط:

امکان الزام ارائه ایمیل های بین ریپل و SEC به دادگاه

ریپل SEC را متهم به ایجاد اختلال در بازار کرد

بیشتر بخوانید

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته