جمعه 10 فروردین 1403

احتمال سرمایه گذاری رمزارزی 22 درصد شرکت ها در آینده

یک نظرسنجی نشان داده است که 22 درصد از سرمایه گذاران سازمانی احتمالاً در آینده ارز دیجیتال را خریداری می کنند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، بررسی انجام شده توسط جی پی مورگان نشان داد که از هر پنج سرمایه گذار سازمانی در شرکت هایی که در حال حاضر با ارز دیجیتال تجارت نمی کنند، یک نفر معتقد است شرکت های آنها احتمالاً در آینده این کار را انجام می دهند.


ارز دیجیتال چیست؟


بررسی بیش از 3،400 سرمایه گذار در 1500 موسسه نشان داد که 11 درصد از پاسخ دهندگان در شرکت هایی که تجارت یا سرمایه گذاری در رمزارز را انجام می دهند کار می کنند، در حالی که 89 درصد اینگونه نیستند.

از پاسخ دهندگان در شرکت هایی که تجارت یا سرمایه گذاری رمزارز نمی کنند، 22 درصد اظهار داشتند که معتقدند شرکت های آنها احتمالاً در آینده در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری می کنند.

در حالی که برخی از تحلیلگران استدلال می کنند که خرید مداوم سازمانی اکنون قیمت بیت کوین را به 50 هزار دلار افزایش می دهد، تعداد قابل توجهی از سرمایه گذاران سازمانی اعتقادی به ارز دیجیتال ندارند.

در پاسخ به نظر خود درباره رمزارز، 14 درصد پاسخ دادند که رمزارز چیزی است که باید ممنوع شود، در حالی که 21 درصد معتقدند که رمزارز فقط یک مد زود گذر است. فقط 7 درصد از سرمایه گذاران فکر می کنند که رمزارز یکی از مهمترین دارایی ها خواهد شد.
این نظرسنجی نشان داد که بیشتر موسسات دارای نگرانی های امنیتی هستند، 98 درصد از پاسخ دهندگان اظهار داشتند که آنها معتقدند تقلب در دنیای رمزارز تا حدودی یا بسیار شایع است.

به نظر می رسد این مهمترین مانع سرمایه گذاران سازمانی در حال حاضر است، ماه گذشته دامین وندرویلت، رئیس مشترک گلکسی دیجیتال، به بلومبرگ گفت:
«وقتی به مکالمه های انجام شده در مورد سرمایه گذاری در این بخش، با شرکت ها و مشتریان سازمانی و هر بخشی از مشتریان، فکر می کنیم؛ متوجه می شویم که اولین مشکل برای آنها ایمنی است.»

با این حال، این نگرانی ها بازیکنان بزرگی مانند تسلا و مایکرو استراتژی را نگران نمی کند، زیرا هر دو طرف در سال 2021 میلیارد ها دلار به رمزارز سرمایه گذاری کرده اند. مایکرو استراتژی اخیراً دارایی های بیت کوین خود را در ماه فوریه 27 درصد افزایش داده است، و تعداد بیت کوین موجود در ذخیره خزانه خود را به 90،531 واحد افزایش داده است.

کد خبر:1399121501MGMCMH

مطالب مرتبط:

ایلا ن ماسک: فقط یک نادان به دنبال سرمایه گذاری جایگزین فیات نیست

همکاری بانک مرکزی چین در یک سرمایه گذاری مشترک جدید با سوییفت

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته