جمعه 10 فروردین 1403

سقوط بیت کوین چه تاثیری بر سهام شرکت‌های فناوری دارد؟

یک کارشناس مشهور سرمایه‌گذاری معتقد است که همبستگی بین بیت کوین و سهام فناوری بسیار بالا است، به طوری که سقوط بیت کوین می تواند ضربه بدی به سهام فناوری بزند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، مارک موبیوس (Mark Mobius) سرمایه گذار قدیمی با در مصاحبه ای با شبکه بلومبرگ اظهار داشت که یکی از ترس های او سقوط بیت کوین است.

سرمایه گذار افسانه ای به بلومبرگ گفت که معتقد است ارتباط بین بیت کوین و بازار سهام فناوری بسیار نزدیک است. او توصیه کرده که این فضا به خوبی رصد شود، چراکه از نظر او سقوط بیت کوین می تواند ضربه بدی به سهام شرکت های فناوری بزند.

موبیوس گفت که به باور او، مشکل واقعی بازار سهام در حال حاضر در بخش فناوری است. او همچنین اظهار داشت که امیدوار است بیت کوین پایدار بماند؛ در این صورت، سهام فناوری ممکن است پس از سقوط دوباره احیا شود.

افول طلا به خاطر افزایش محبوبیت بیت کوین است

موبیوس درباره طلا و سقوط اخیر آن به منطقه 1700 دلار گفت که او به رغم خروج گسترده سرمایه از صندوق های قابله معامله طلا، طلای خود را نگه می دارد.

او یادآور شد که ممکن است نوعی همبستگی بین طلا و بیت کوین نیز وجود داشته باشد، «در غیر این صورت، توضیح خوبی برای پایین آمدن طلا وجود ندارد.»

احیای بیت کوین با تصویب محرک اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری آمریکا

بیت کوین پس از سقوط به سطح 43,000 دلار در 28 فوریه، به تدریج روند بهبود در پیش گرفته است. این رمزارز در ابتدای هفته با تصویب برنامه محرک اقتصادی 1.9 تریلیون دلاری توسط سنای آمریکا از منطقه 49,000 دلار به سطح 56,000 دلار رسید.

کد خبر: 1399122104AAMMMH

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

ریزش 50 درصدی ارزش سهام شرکت سرمایه گذار بر روی بیت کوین

بیشتر بخوانید

آلت کوین ها؛ مقدمه ای کوتاه درباره رمزارزهای جایگزین

اما سوال های اساسی این است که اصولاً آلت کوین ها چه چیزی هستند و چرا وجود دارند. آلت کوین های زیادی در عرصه رمزارزها وجود دارند و پیوسته نیز به تعداد آنها افزوده می شود. در این مقاله به بررسی آلت‌کوین ها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته