جمعه 31 فروردین 1403

شبکه اجتماعی چینی حساب صرافی های رمزارز را تعلیق کرد

شبکه اجتماعی مشابه توئیتر چینی، ویبو، حساب های رسمی هوبی، اکی اکس، بایننس، و ام اکس سی را در اقدامی که به نظر می رسد تلاشی در هدف قرار دادن صرافی های ارز دیجیتال است، به حالت تعلیق درآورد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بلاک کریپتو، در حدود ساعت 7:15 به وقت گرینویچ روز پنجشنبه، کاربران رمزارز چینی در ویبو متوجه شدند که حساب های هوبی، اکی اکس، بایننس، و ام اکس سی غیرقابل دسترسی شده اند.


ارز دیجیتال چیست؟


بلافاصله مشخص نیست که چه عواملی منجر به این تلاش به ظاهر هدفمند شده است زیرا ویبو می تواند پروفایل ها و محتوای آنلاین را بر اساس استاندارد خود و همچنین تحت هدایت دولت چین سانسور کند.

این شبکه اجتماعی فقط ادعا کرد که این حساب ها مقررات و قوانین جامعه آن را نقض کرده اند، اما توضیح بیشتری ارائه نشد.

اگرچه این اولین بار نیست که بایننس حساب رسمی ویبو خود را تعلیق شده می بیند، اما این اولین نمونه شناخته شده ای است که در آن همزمان چند صرافی هدف قرار می گیرند.

هوبی، اکی اکس، و بایننس که معمولاً در چین با نام HBO شناخته می شوند، پرکاربردترین پلتفرم های صرافی رمزارز در جامعه رمزارز چین هستند.

به نظر می رسد این تعلیق ها باعث ایجاد عدم اطمینان در بین سرمایه گذاران چینی شده است.

اطلاعات نشان می دهد، بلافاصله پس از آنکه کاربران چینی این تعلیق را به صورت آنلاین مشاهده کردند، توکن های بومی این سه صرافی HT، OKB و BNB شاهد افت بین 3 تا 7 درصد بودند.

کد خبر: 1399122106MGMMMH

مطالب مرتبط:

استفاده بزرگترین صرافی رمزارز هند از دامنه های غیر متمرکز

بایننس قالب جدید عرضه اولیه صرافی خود را با توکن هواداری آث میلان آزمایش کرد

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته