جمعه 31 فروردین 1403

شرکت تحصیلداری CIS برای پرداخت های B2B رمزارز می پذیرد

شرکت تحصیلداری CIS مستقر در آمریکا گزینه جدیدی برای پرداخت های بنگاه به بنگاه (B2B) افزوده که پذیرش رمزارز را ممکن می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، این شرکت با نام کامل Corporate Intelligence Services که در آمریکا مستقر است، اکنون در بخش تحصیلداری تجاری خود بیت کوین را به عنوان شکل پرداخت جدید می پذیرد.

بیشتر بخوانید: مشهورترین رمزارز ، بیت کوین

CIS روز سه شنبه اعلام کرد که یک پول دیجیتال شرکتی ایجاد کرده که امکان دریافت بیت کوین را برای پرداخت های شرکتی دارد و این اقدام را در راستای ارایه خدمات بهتر برای مشتریان خود عنوان کرد.

راجر بارتر از مالکان شرکت CIS گفت که ارزهای دیجیتال مثل بیت کوین روز به روز بیشتر به عنوان شکل پرداخت مورد استقبال قرار می گیرند و مزیت هایی نسبت به چک و کارت اعتباری دارند.

او همچنین تاکید کرد: تراکنش ها به صورت لحظه ای قابل راستی آزمایی و به صورت همتابه همتا هستند و نیازی به یک شخص ثالث واسط نیست. کارمزد تراکنش‌های بنگاه به بنگاه [در این روش] به صورت قابل توجهی کمتر است.

مطالب مرتبط:

همکاری ACI با بانک مرکزی تایلند برای ارتقای سامانه پرداخت آنی

Visa خدمات پرداخت مبتنی‌بر بلاک چین به کسب‌وکارها ارائه می‌کند

۱۲ بازیگر بزرگ بلاک چین در ۲۰۲۰

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته