سه‌شنبه 4 اردیبهشت 1403

صرافی OKCoin دو فورک بیت کوین را از فهرست خود خارج کرد

صرافی OKCoin دو رمزارز بیت کوین کش (BCH) و ساتوشی ویژن (BSV) را به علت اقداماتی که «در تناقض با منش بیت کوین» بود، از فهرست خود حذف کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، در حالی که ارزش کل بازار بیت کوین اصلی از یک تریلیون دلار عبور کرد، دو فورک این رمزارز یعنی بیت کوین کش و ساتوشی ویژن یکی از منابع نقدینگی خود را از دست دادند.

هونگ فانگ (Hong Fang) مدیرعامل صرافی OKCoin روز جمعه در یک پست بلاگ خود نوشت که این صرافی تصمیم به حذف این دو رمزارز از فهرست خود کرده تا سرمایه گذاران را از «یک جنگ اطلاع رسانی غلط و مخرب» مصون بدارد.

 


ماین چیست؟ هر آن‌چه باید درباره استخراج بیت کوین بدانید


 

فانگ گفت که این صرافی به صورت مرتب دارایی های فهرست شده را براساس معیار های خاصی از جمله توسعه و منش اکوسیستم و مشکلات اخلاقی یا شهرتی بررسی می کند و دو رمزارز در آخرین بررسی حذف شده اند.

مدیرعامل OKCoin حذف این دو رمزارز را به مسائل پیش آمده پیرامون ادعا های کریگ رایت (Craig Wright) برنامه نویس استرالیایی که مدعی هویت ساتوشی ناکاموتو است، ارتباط داد و گفت که این صرافی ترجیح داده تا زمانی این مسائل حل شود، بیت کوین کش و ساتوشی ویژن را حذف کند.

براساس داده های کوین گکو (Coingecko)، صرافی OKCoin که در ایالات متحده به ثبت رسیده، روزانه بالای 50 میلیون دلار معاملات دارد که بیت کوین 70 درصد از آن را تشکیل می دهد. تا پیش از حذف از لیست این صرافی، حجم معاملات ساتوشی ویژن در آن 30,000 دلار و بیت کوین کش 150,000 هزار دلار.

در ماه جاری میلادی، رشد ناگهانی قیمت دوج کوین (DOGE) باعث شد که بیت کوین کش از فهرست 10 دارایی برتر خارج شود. این رمزارز در حال حاضر حدود 700 دلار معامله می شود.

ساتوشی ویژن اما سال سخت تری داشت و با کاهش 21 درصدی قیمت مواجه بود، اما به تازگی کمی رشد کرده و اکنون در حدود 240 دلار خرید و فروش می شود.

مطالب مرتبط:

نظر بیل گیتس راجع به بیت‌کوین چیست؟

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته