پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

ایجاد طومار برای برکناری رییس نهاد رگولاتور کره جنوبی

در حالی که دولت کره جنوبی موضع تند خود علیه ارزهای دیجیتال را تقویت می کند، شهروندان به دلیل سخنان اخیر مقامات رگولاتور این کشور خشمگین شده اند. در آخر هفته، ایجاد طومار هایی در اینترنت آغاز شد که در آن خواستار برکناری رییس کمیسیون خدمات امور مالی کشور (FSC) هستند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، وبسایت ریاست جمهوری کره جنوبی اکنون مملو از هزاران درخواست و طومار از سوی افراد خشمگین 20 تا 39 ساله است که خواستار استعفای یون سون سو، رئیس FSC هستند. چیزی که باعث این چنین هیاهویی شد، اظهارات یون در آخر هفته بود. وی اظهار داشت که رمزارز ها هیچ گونه ارزش باطنی ندارد.


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


اما این در ارگان های دولت کره جنوبی و موسسات بانکی چیز جدیدی نیست. در واقع، این همان شعارهای تکرار شده توسط دولت سئول و بانک کره در مورد رمزارز ها است.

با این حال، یون در هشدارهای خود درباره مقررات جدیدی که لازم الاجرا شده کاملا جدی است.

اگر صرافی های رمزارز داخلی تا ماه سپتامبر با قوانین جدید وضع شده توسط مقامات مطابقت نداشته باشند، آنها باید تعطیل شوند، و وی حتی هشدار داد که بیشتر صرافی ها در معرض چنین تعطیلی هایی هستند.

تا زمان انتشار این خبر، یکی از محبوب ترین طومار های ارائه شده در وبسایت دولت دارای 141659 امضا بوده است که خواستار برکناری رئیس FSC می باشد. یک طومار دیگر نیز 8،567 امضا دارد.

واکنش ها از حوزه سیاسی کره جنوبی

همچنین، یک طومار در وبسایت ذکر شده ایجاد شده است، که در آن مردم از دولت می خواهند صنعت رمزارز را به عنوان یک صنعت قانونی پیش از اهداف خود برای اعمال مالیات از ارزهای دیجیتال در سال 2022 به رسمیت بشناسد.

در پی طغیان درخواست ها، یکی از اعضای حزب دموکرات به خبرگزاری محلی یونهاپ گفت که آنها در حال بررسی این موضوع هستند و همچنین سعی دارند آن را با جوانانی که سرمایه های زیادی در ارزهای دیجیتال دارند در میان بگذارند.

با این حال، این مقام مسئول افزود:
«اساسا، درست است که باید مسئله ارز دیجیتال را به بازار واگذار کنیم. اما اقدامات متقابل و شدید دولت برای جلوگیری از گسترش فعالیت های غیرقانونی و خسارات ناشی از کلاهبرداری ضروری است.»

کد خبر: 1400020816MGMMMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته