پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

طومار جدید هواداران XRP خطاب به نامزد ریاست SEC

مدافعان XRP با ایجاد یک طومار خطاب به گری گنسلر، نامزد ریاست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده از او خواستند در صورت تایید ریاست وی، به دادخواست علیه ریپل خاتمه دهد. در این طومار ادعا می شود که مقامات SEC ممکن است منافع مالی در بیت کوین و اتر داشته باشند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، جامعه ریپل طومار جدیدی را برای متوقف کردن جنگ علیه XRP آغاز کرده اند.


ریپل چیست


توماس هاج بنیانگذار Crypto & Policy آغاز گر ایجاد این طومار در وبسایت Change.com از گری جنسلر، نامزد رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار خواسته است پس از تأیید ریاست وی، به دادخواست SEC علیه ریپل خاتمه دهد.

با اعلام این خبر روز چهارشنبه، Crypto & Policy از جنسلر خواست تا انگیزه های احتمالی رئیس سابق SEC جی کلیتون و مدیر امور مالی SEC ویلیام هینمن را برای جانبداری از بیت کوین و اتر که منجر به آسیب به XRP شده است را بررسی کند. در این طومار ادعا می شود که کلیتون و هینمن ممکن است منافع مالی در بیت کوین و اتر داشته باشند. در این طومار می خوانیم:

«در حالی که کلیتون و هینمن مشغول فعالیت بودند، از آنها پرسیده شد که آیا بیت کوین و اتر اوراق بهادار هستند یا خیر. آنها با صراحت گفتند: نه آنها اوراق بهادار نیستند، بنابراین به تجارت آنها ادامه دهید. آنها هر دو از شركت هايي كه به وضوح علاقه مستقيم يا غيرمستقيم به این اظهارات عمومي داشتند پول دریافت کرده اند.»

هاج همچنین ادعا کرد که هینمن میلیون ها دلار از شرکت حقوقی سیمپسون تاچر، عضو اتحاد سازمانی اتریوم، دریافت کرده است. در این طومار ادعا می شود كه هینمن از این شركت چک جمع آوری می كرد، در حالی كه این شركت از عرضه اولیه سهام غول استخراج رمزارز چینی «کنان»، درآمد کسب می كرد.

این مدافع XRP درباره وضعیت رگولاتوری نامشخص آلت کوین ها صحبت کرد و اظهار داشت که کلیتون چهار سال از دوره تصدی خود را سپری کرد بدون اینکه پاسخ واضحی در مورد وضعیت XRP به عنوان یک اوراق بهادار بدهد. هاج ادامه داد:
« در آخرین روز های حضور خود، كلیتون دادخواست عظیم خود را بر علیه ریپل تنظیم کرد، با این ادعا که XRP به مدت هفت سال به عنوان یك اوراق بهادار غیرقانونی فروخته شده است. SEC ادعا کرد که ریپل و همه دارندگان XRP باید در هفت سال گذشته می دانستند که XRP یک اوراق بهادار است، در حالی که خود SEC به طور مکرر منکر این بود تا روزی که دادخواست تنظیم شد.»

در زمان نوشتن این مطلب، این طومار آنلاین از هدف خود یعنی 2500 امضا حدود 1600 امضا جمع آوری کرده است.
همانطور که قبلاً توسط کوین تلگراف گزارش شده بود، SEC در 22 دسامبر سال 2020 شکایتی علیه آزمایشگاه های ریپل و همچنین مدیرعامل آن برد گارلینگهاوس و بنیانگذار کریستین لارسن تشکیل داد و ادعا کرد که XRP یک عرضه 1.3 میلیارد دلاری اوراق بهادار ثبت نشده است.

در بحبوحه نبرد قانونی، دادگاه ایالات متحده در اوایل ماه آوریل به ریپل اجازه دسترسی به اسناد SEC در مورد تعریف دارایی های رمزارز به عنوان اوراق بهادار را داد.

در اوایل این هفته، قیمت XRP برای اولین بار از مارس 2018 از مرز 1 دلار عبور کرد. این همچنان با بالاترین قیمت تاریخی این رمزارز در ژانویه 2018 با بیش از 3 دلار فاصله دارد.

کد خبر: 1400011909MGMCMH

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته