پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

دادگاه SEC را از دسترسی به اطلاعات شخصی مدیران ریپل منع کرد

دادگاه مسئول رسیدگی به پرونده شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از ریپل، این نهاد مقرراتی را از دسترسی به اطلاعات شخصی مدیران این شرکت منع کرد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کریپتوپوتیتو، قاضی دادگاه پروند ریپل روز جمعه در حکمی به نفع این شرکت، درخواست SEC را برای دسترسی اطلاعات شخصی بانکی مدیران ریپل رد کرد.


ریپل چیست؟


این در حالی است که ریپل همچنین چند روز پیش یک پیروزی دیگر را در این پرونده کسب کرده و باعث افزایش قیمت XRP شده بود.

توکن XRP با این خبر جدید بار دیگر رکورد جدید ثبت کرد. در هفته اخیر با اخبار پیروزی های پی در پی ریپل در دادگاه، قیمت XRP دست کم 100 درصد افزایش داشته است.

چهارشنبه گذشته «سارا نتبورن» قاضی دادگاه به شرکت ریپل اجازه داد که به اسناد SEC در بیان «تفسیر یا نظرات» این نهاد پیرامون رمزارزها دسترسی داشته باشد.

قاضی نتبورن امروز نیز به SEC دستور داد که شش احضاریه خود را که در آن ها اطلاعات مالی شخصی مدیران شرکت ریپل را از بانک ها درخواست کرده، پس بگیرد.

SEC پیشتر احضاریه هایی را به شش بانک ارسال کرده و اطلاعات مالی شخصی برد گارلینگهاوس مدیرعامل و کریستین لارسن، هم بنیان گذار ریپل، را خواستار شده بود.

دو مدیر ریپل با این درخواست مخالفت کرده و گفتند حاضر به ارائه همه سوابق مالی XRP هستند، اما اطلاعات بانکی شخصی آن ها ربطی به این پرونده ندارد.

قاضی نتبورن نیز با نظر مدیران ریپل موافقت کرده و روز جمعه درخواست آنها را تأیید کرده است. وی اعلام کرد که دریافت چنین اطلاعاتی از متهمان غیرضروری است.

توکن XRP در حال حاضر (بامداد یکشنبه) با قیمت 1.28 دلار معامله می شود و در 24 ساعت گذشته بیش از 25 درصد و در یک هفته گذشته بیش از 100 درصد رشد کرده است.

کد خبر: 1400012201AAMCMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته