شنبه 8 اردیبهشت 1403

لاو کوین (Lovecoin) چیست؟

لاو کوین Lovecoin یک دارایی دیجیتالی است که در بلاک چین ایجاد شده است. هر یک از سکه ها منحصر به فرد است و متعلق به یک مکان منحصر به فرد به نام «دیوار جهانی عشق» است. شما می توانید Lovecoin را هدیه دهید یا آن را دوباره بفروشید و معامله کنید.

با راه اندازی توکن Love، روش جدیدی برای به اشتراک گذاری عشق توسط Wise World 2012 با کمک فناوری بلاکچین ایجاد شده است.

در این مقاله بیشتر در مورد سکه عشق توضیح می دهیم.

لاو کوین

توکن Love چیست؟

سکه Love، توکنی است که در بلاکچین استلار (Stellar Chain) راه اندازی شده است. سکه Love با هدف به اشتراک گذاشتن عشق در جهان ایجاد شده است. تعداد سکه های عشق بر اساس جمعیت مردم در سیاره زمین است، تعداد آنها هرروز دوباره محاسبه می شود و با رشد یا کاهش تعداد مردم، تعداد سکه های جدید نیز ایجاد یا سوزانده می شوند. هر شخص یک قلب دارد بنابراین برای هر شخص یک سکه عشق وجود دارد. وقتی سکه LOVE را خرج می کنید ، تا 9٪ سکه LOVE را پس می گیرید.

شبکه بلاکچین استلار چیست؟

استلار یکی از مشهورترین پلتفرم‌های مبتنی بر بلاک ‌چین است که در سال 2014 توسط جد مک‌کالب بنیان‌گذاری شده‌است. نکته‌ی جالب در مورد مک‌کالب این است که او پیش از استلار، در ریپل مشغول به کار بوده و به همین دلیل نیز شباهت‌های زیادی بین این استلار و ریپل وجود دارد. دلیل اصلی جدایی جِد از ریپل مخالفت با ایده‌هایش برای گسترش ریپل بوده که این ایده‌ها در حال حاضر در استلار پیاده‌سازی شده‌اند. علاوه بر همکاری با ریپل، مک‌کالب دو شبکه‌ی همتا به همتا (peer-to-peer) با نام‌های eDoncky و Overnet را نیز توسعه داده ‌است.

رمز ارز اصلی بلاک چین استلار لومن نام دارد که با نماد XLM شناخته می‌شود. کاربرد اصلی این ارز پرداخت کارمزد است ولی برای انتقال وجه نیز می‌تواند استفاده شود. البته امکان ایجاد توکن در شبکه‌ی استلار با نام‌های مختلف وجود دارد و پرداخت و تبادل تنها منحصر به لومن نمی‌باشد. به هنگام تاسیس استلار 100 میلیارد لومن تولید شده و در اختیار بنیاد توسعه‌ی استلار SDF قرار دارد و با تصمیم این بنیاد در بازه‌های مختلف عرضه می‌شود. و تا مارس 2021 به مقدار 20 میلیارد لومن در حال گردش بود.

نمودار-لاو کوین

موارد استفاده از توکن عشق love coin

در این بخش موارد استفاده از Love Token را بررسی می کنیم.

اشتراک گذاری

می توانید سکه های عشق را با خانواده، دوستان و اقوام خود یا هر کس که دوست دارید به اشتراک بگذارید. به این دلیل که با به اشتراک گذاری LOVE Coin میزان محبوبیت سکه های LOVE را افزایش می دهید، برای انجام این کار مقداری پول نقد پس می گیرید یا پاداش می گیرید.

استیکینگ

با داشتن بیش از 365 توکن در کیف پول LOVE می توانید سکه LOVE را در استیک کنید. اگر 365 یا بیشتر از این مقدار سکه داشته باشید، هر روز 1 سکه عشق دریافت خواهید کرد.

خرید

می توانید محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی LOVE Wallet را با Love Coin را خریداری کنید.

معامله

به نظر می رسد سکه های LOVE شبیه علامتی برای عشق هستند اما در عین حال یک ارز رمزنگاری شده است بنابراین می توانید آن را مانند رمزارزهای دیگر معامله کنید.

مزایا

شما می توانید با LOVE Coin ، توکن به اشتراک بگذارید، خرید کنید، کمک مالی کنید. به علاوه تا 9٪ CASHBACK در سکه های LOVE به شما بازگردانده خواهد شد.

شعار این شرکت این است که سکه عشق واقعاً بر اساس اصل عشق واقعی کار می کند   ” عشق بده عشق داشته باش “

کیف پول های Love coin

۱. کیف پول ترون لینک (TronLink)

این کیف پول نرم‌افزاری برای سیستم‌عامل‌های اندروید و IOS و مبتنی بر وب به صورت یک افزونه در گوگل کروم توسعه داده شده است. از مزیت‌های این کیف پول می‌توان به راحتی استفاده از آن برای کاربر اشاره کرد.

پسوند مرورگر TronLink کاربران را قادر می سازد تا با استفاده از مرورگر وب Google Chrome برنامه های خود را به سیستم عامل متصل کنند.

افزونه Tronlink در حال حاضر فقط در Chrome موجود است و برای کار کردن در سیستم باید به یک حساب Bitcasino وارد شوید. با TronLink، کاربران می توانند درخواست برداشت یا انتخاب سپرده TRX را داشته باشند و همچنین از موجودی کیف پول خود مطلع شوند.

با این حال، به یاد داشته باشید که TronLink به بودجه و کلید خصوصی شما دسترسی خواهد داشت. اما، این افزونه شامل پیشرفته ترین اقدامات امنیتی است، بنابراین کاربر مجبور نیست هر زمان که نیاز به دستیابی به بلاک چین داشته باشد، جزئیات کلید خصوصی خود را به اشتراک بگذارد.

۲. کیف پول Klever

کلور یک اکوسیستم کیف پول رمزنگاری است که به بیش از دو میلیون کاربر در سراسر جهان به وسیله اپلیکیشن کلور و توکن های کلور سواپ و کلور os سرویس میدهد. پلتفرم klever،صرافی klever،بانک klever و بلاکچین klever قرار است در سال ۲۰۲۱ همگی با استفاده از توکن KLV راه اندازی شوند.

اپلیکیشن کلور یک کیف پول رمزنگاری ساده است که از بلاکچین های بزرگ دنیا پشتیبانی می کند.این برنامه بیش از ۳۰۰ جفت رمز ارز را برای معامله به وسیله کلور سواپ ارائه می دهد و همچنین دسترسی مستقیم به DApps مبتنی بر اتریوم و ترون توسط مرورگر کلور را ارایه می دهد.

یک شبکه کیف پول غیر متمرکز با P2P و خود ایمن است و کلیدهای خصوصی را در اختیار کاربران خود قرار می دهد. توکن KLV به عنوان سوخت کل اکوسیستم Klever عمل می کند و هزینه های Swap Klever را کاهش می دهد. KLV Staking به کاربران اجازه می دهد تا درآمد منفعلانه داشته باشند ، در حال حاضر بیش از 60٪ از کل KLV در گردش خون توسط کاربران Klever هولد شده است.

کیف پول Klever از بلاک چین هایی از جمله,Bitcoin (BTC) , Ethereum (ETH) ,TRON (TRX) ,Binance (BNB) * Ripple (XRP) , Litecoin (LTC) , DigiByte (DGB) DogeCoin (DOGE) , Dash (DASH) ,Bitcoin Cash (BCH) همه رمزهای ERC20 , همه توکن های TRC10 و TRC20 همه توکن های BEP20 پشتیبانی می کند.

کد خبر: 1400010302TSMCMF

مطالب مرتبط:

کاربرد توکن‌های تعویض‌ناپذیر چیست؟

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

1 COMMENT

  1. ببخشید من کیف پول تراست ولت خودم ۱۰۰میلیون ارز lovدارم اگر بخوام بفروشم باید چیکار کنم

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

تفاوت سفارش های استاپ و لیمیت چیست؟ انواع سفارش های خرید و فروش در بازار رمزارز

گستردگی بازار ارزهای دیجیتال باعث شده است امکانات متنوعی از سوی ارائه کنندگان خدمات در اختیار کاربران قرار گیرد. این خدمات با توجه به...

مطالب داغ هفته