شنبه 1 اردیبهشت 1403

مایکروسافت: فعلا برنامه ای برای خرید رمزارز نداریم

رئیس شرکت مایکروسافت اعلام کرد که این شرکت فعلاً برنامه ای برای سرمایه گذاری در رمزارز ندارد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یوتودی، برد اسمیت (Brad Smith) رئیس شرکت مایکروسافت در گفت و گو با شبکه خبری سی ان ان گفت که این شرکت هیچ بحثی درباره افزودن بیت کوین به ترازنامه خود نداشته است. با این حال او احتمال سرمایه گذاری مایکروسافت در رمزارز ها را رد نکرد.

پس از افشای خرید 1.5 میلیارد دلاری بیت کوین توسط شرکت تسلا در هفته گذشته، مدیران شرکت های بزرگ مدام مورد پرسش قرار می گیرند که آیا آن ها هم چنین قصدی دارند؟

“اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمز ارز با خبر شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.”

بیشتر شرکت ها تاکنون یا قاطعانه این مسئله را رد کرده اند، یا بدون آنکه درباره برنامه مشخصی صحبت کنند، احتمال سرمایه گذاری در حوزه رمزارز را رد نکرده اند.

شرکت توییتر نیز صحبت هایی درباره خرید رمزارز مطرح کرده و احتمالاً دومین شرکت عمده خواهد بود که اقدامی مشابه تسلا انجام دهد.

در حال حاضر هرکسی که سهمی در شاخص S&P500 در بازار سهام نیویورک دارد، اکنون به نوعی با بیت کوین مرتبط است، اما پرسش این است که کدام شرکت S&P500 در نوبت بعدی قرار خواهد گرفت.

RBC Capital Markets در گزارش خود گفته است که اپل، باارزش ترین شرکت آمریکایی، احتمالاً دومین بازیگر بزرگ در بازار بیت کوین خواهد بود.

مطالب مرتبط:

استفاده مایکروسافت از بلاک چین برای خرید اعتبار کربن

راه اندازی پیام رسان مبتنی بر بلاک چین توسط مایکروسافت

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته