جمعه 10 فروردین 1403

انتخاب یک شرکت خدمات مالی برای پروژه شبکه اجتماعی بلاک چینی توسط اتحادیه اروپا

نهاد اجرایی اتحادیه اروپا یک شرکت خدمات مالی بزرگ را برای هدایت یک ابتکار سه ساله با هدف افزایش یکپارچگی پست های رسانه های اجتماعی با استفاده از فناوری بلاک چین منصوب کرده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، این پروژه که «ترو بلو» نامیده می شود، به عنوان بخشی از ابتکار «اینترنت نسل بعدی کمیسیون اروپا»، بر توسعه بلاک چین نظارت خواهد کرد.

شرکت خدمات مالی فرانسه، «ورلد لاین»، به عنوان سرپرست ترو بلو منصوب شده است. ورلد لاین در سال 1970 تأسیس شد و در سال 2019، 2.3 میلیارد یورو (2.8 میلیارد دلار) درآمد کسب کرد.

همانطور که توسط «فین اکسترا» گزارش شده است، حدود 450 پیشنهاد در سال های آینده به عنوان بخشی از هدف ابتکاری «توسعه مدل های اعتماد و اعتبار در بلاک چین» بررسی خواهد شد. پیش بینی می شود 45 مورد از پیشنهادات بودجه جزئی دریافت کنند، در حالی که 9 پروژه بودجه کامل برای اتمام دریافت می کنند.

 


شاردینگ چیست ؟ هر آن‌چه باید درباره تقسیم بندی شبکه بلاک چین بدانید


 

تونی پارادل، هماهنگ کننده و مدیر تحقیق و توسعه ترو بلو در «ورلد لاین ایبریا» می گوید توسعه مدل های اعتماد در عصر پیشرفت سریع این فناوری یک مسئله اساسی است: «9 پروژه ای که به اجرا در می آیند کلیدی در ایجاد مدل های اعتماد هستند که تبادل محتوای تولید شده توسط افراد از هر دستگاه را تأمین می کنند. این مهم است اگر ما بخواهیم این فناوری ها را بخشی از زندگی خود کنیم و توانایی خود را برای هدایت یک محیط متحول شده دیجیتال چابک، مؤثر و ایمن افزایش دهیم.»

فراخوان اصلاحات در شبکه های اجتماعی فقط از نهاد های دولتی سرچشمه نگرفته است. نفوذ روز افزون شرکت های بیگ تک باعث ایجاد درخواست های مداوم برای انتقال رسانه های اجتماعی به بلاک چین شده است، جایی که هیچ شخص یا شرکتی نمی تواند سیاست های آن را دیکته کند.

مطالب مرتبط:

بلاک چین چگونه آینده تبلیغات را تغییر می دهد؟

ضرورت توجه بزرگان دیتا به فناوری بلاک چین

حریم خصوصی در بلاک چین و رمزارز نگرانی عمده کاربران است

کاربرد بلاک چین به زنجیره تأمین پلاستیک رسید

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

آشنایی با ارز دیجیتال استراتیس (STRAX)

استراتیس یک پلتفرم بلاک چین به عنوان یک سرویس است که چندین محصول و خدمات را برای شرکتها ارائه می دهد، از جمله راه...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

آشنایی با ارز دیجیتال تتا (THETA)

تتا یک شبکه مبتنی بر بلاک چین است که برای پخش ویدئو ساخته شده است. در مارس 2019 راه اندازی شد، و شبکه اصلی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته