شنبه 8 اردیبهشت 1403

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری ریپل ادامه دهد.
به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، قاضی سارا نتبورن درخواست ریپل برای جلوگیری از ارسال درخواست های ایجاد تفاهم نامه به رگولاتورهای اوراق بهادار خارجی توسط SEC را رد کرد.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


همانطور که توسط یو تودی گزارش شد، ریپل ادعا کرده بود که چنین درخواست هایی برای ترساندن شرکای خارجی شرکت بوده است، اما قاضی ادعا می کند که هیچ مدرکی وجود ندارد که نشان دهد این اعمال با سوء نیت انجام شده اند.
متهمان می خواستند SEC را مجبور به توقف چنین تعاملاتی کنند، اما نتبورن می گوید که این رگولاتور مجاز به ایجاد درخواست های تفاهم نامه است. به گفته قاضی:
«هیچ استدلالی وجود ندارد که این درخواست ها (برای ایجاد تفاهم نامه) از دامنه توافق نامه های دوجانبه موجود فراتر رفته باشد.»
SEC همچنین باید تمام اسنادی را که از طریق درخواست های تفاهم نامه به دست آمده است، ارائه دهد، اما می تواند در مورد برخی اسناد خاص این کار را انجام ندهد.
ماه گذشته، این کمیسیون فاش کرد که سه همتای خارجی از ارائه هرگونه کمک امتناع کرده اند.

اولین شکست ریپل در مبارزات اکتشافی

حکم مربوط به درخواست های ایجاد تفاهم نامه خارجی، اولین شکست بزرگ ریپل در جنگ های اکتشافی است.
در ماه آوریل، قاضی تا حدودی به درخواست ریپل برای اجبار SEC به ارائه اسناد مربوط به XRP، بیت کوین و اتریوم رضایت داد. با این حال، اوایل این ماه، وی تصریح کرد که ریپل نمی تواند به ایمیل های شخصی کارمندان SEC دسترسی پیدا کند.
علاوه بر این، مدیر عامل ریپل برد گارلینگهاوس و بنیانگذار کریس لارسن با موفقیت از درخواست SEC، برای دسترسی به سوابق بانکی شخصی خود جلوگیری کردند.
SEC اکنون در تلاش است تا ریپل را مجبور به ارائه مشاوره های حقوقی درخواست شده یا دریافت شده درمورد وضعیت رگولاتوری XRP کند، که به آن کمک می کند تا با دفاع «هشدار منصفانه» متهمان مقابله کند.

کد خبر: 1400023009MGMCMH

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته