شنبه 1 اردیبهشت 1403

شرکت های وال استریت تحت فشار کارمندان برای استقبال از رمزارز

شبکه خبری سی ان بی سی گزارش داد شرکت های وال استریت تحت فشار فزاینده از سوی کارمندان خود هستند تا رمزارز ها را به عنوان دارایی های قانونی به رسمیت بشناسند.
به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین دسک، سی ان بی سی در گزارشی گفت که دنیل پینتو (Daniel Pinto) ریاست مشترک بانک جی پی مورگان چیس (JPMorgan Chase) در نشست اینترنتی با هزاران نفر از معامله گران این بانک در ماه ژانویه گفته است که نگاهی باز نسبت به رمزارز ها دارد.
پینتو در پاسخ به تروی روربو (Troy Rohrbaugh) رییس بازار های جهانی این بانک اذعان داشت که کارمندان این بانک به صورت فزاینده است خواستار ورود به بازار رمزارز ها هستند.

بیشتر بخوانید: ارز دیجیتال چیست ؟

اما او در عین حال تأکید کرد که هرگونه تصمیم در این زمینه براساس تقاضای مشتریان گرفته خواهد شد. پینتو گفت: «هنوز چنین تقاضایی وجود ندارد، اما مطمئنم در مقطعی این تقاضا ایجاد می شود.»
انتشار این خبر در حالی است که مؤسسه گلدمن سکس (Goldman Sachs) نیز در دوم فوریه یک نشست خصوصی برگزار کرد که در آن مایک نووگوراتز (Mike Novogratz) بنیان گذار شرکت سرمایه گذاری رمزارز گلکسی دیجیتال (Galaxy Digital) درباره بیت کوین و اتریوم و دیگر رمزارز ها صحبت کرد.
طرفداران دارایی های دیجیتال عموما جی پی مورگان را به عنوان مظهر مخالفت با رمزارز در مؤسسات امور مالی جریان اصلی می شناسند.
علت این امر بیشتر به خاطر اظهارات سال 2017 جیمی دیمون (Jamie Dimon) مدیرعامل این مؤسسه است که گفته بود بیت کوین «کلاهبرداری» است و او هر معامله گری را که بیت کوین معامله کند، اخراج خواهد کرد.

اخبار مرتبط:

پیش بینی وال استریت از تغییر جهت اقتصاد جهانی در سال ۲۰۲۱

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته