جمعه 10 فروردین 1403

امکان پرداخت رمزارزی در غول تجارت آنلاین ژاپن

شرکت راکوتن، که اغلب آمازون ژاپن نامیده می شود، اعلام کرد مشتریان اکنون می توانند حساب های «راکوتن پی» را با ارزهای دیجیتال پر کنند. به منظور گرامیداشت این خدمات رمزارزی، راکوتن همچنین به افرادی که از طریق دارایی های رمزارز از «راکوتن کش» استفاده می کنند بونوس ارائه می دهد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، شرکت تجارت الکترونیک و فروش آنلاین ژاپنی که در توکیو مستقر است، اکنون به کاربران رمزارز اجازه می دهد تا از خدمات راکوتن پی این شرکت برای بارگیری در راکوتن کش استفاده کنند. خدمات پرداخت با پشتیبانی از دارایی رمزارز به مشتریان امکان دسترسی به طیف گسترده ای از خدمات و محصولات راکوتن از جمله خدمات مسافرتی شرکت، کتاب های الکترونیکی «کوبو» و تلفن همراه را می دهد.

علاوه بر این، کاربران می توانند اپلیکیشن راکوتن خود را با بیت کوین کش، بیت کوین یا اتریوم پر کنند تا اقلامی را در «فمیلی مارت»، «مک دونالد»، «711» و «مستر دونات»، به عنوان فقط چند مورد، خریداری کنند. طرفداران ارز دیجیتال، به ویژه در ژاپن، از پشتیبانی رمزارزی جدید راکوتن بسیار خوشحال هستند.

یکی از افراد در توییتر توضیح داد: «این خبر برای ژاپن بسیار بزرگ است.» «اکنون می توانید با رمزارز در مک دونالد و 711 و شاید صدها هزار فروشگاه دیگر پرداخت کنید.»


ارز دیجیتال چیست؟ تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


راکوتن در جزئیات اعلامیه می گوید که کاربران رمزارز می توانند از طریق عملکرد خرید راکوتن کش سرمایه خود را با دارایی های دیجیتال نیز جمع کنند. با این حال، کاربران برای دسترسی به راکوتن کش از طریق ارزهای دیجیتال باید از کیف پول رمزارز راکوتن استفاده کنند. علاوه بر این، این شرکت با استفاده از عملکرد خرید راکوتن کش با ارزهای دیجیتال، به مشتریان پاداش می دهد.

راکوتن می خواهد مدیریت دارایی رمزارزآسان را ارائه دهد

در اطلاعیه مطبوعاتی همچنین اشاره شده است که حداقل مبلغ شارژ 1000 ین (10 دلار) و یک بار محدودیت سقف در حدود 100000 ین (1000 دلار) در ماه وجود دارد. وجوه را می توان 24 ساعته و هفت روز هفته از طریق برنامه راکوتن پی و کیف پول رمزارز شرکت انجام داد. راکوتن می گوید: «هیچ هزینه ای برای تبدیل وجود ندارد، اما لازم است با استفاده از کیف پول راکوتن یک حساب تجارت فیزیکی باز کنید و یک برنامه تلفن هوشمند ویژه تجارت نصب کنید.»

این شرکت مستقر در توکیو همچنین اعلام کرد: «این شرکت از هم نیروبخشی های گروه راکوتن برای مدیریت راحت و سودآور دارایی های رمزارز و روش های جدید استفاده برای بهبود رضایت مشتری استفاده خواهد کرد.»

گروه راکوتن مدتی است که به روش های رمزارز و فناوری بلاک چین روی آورده است، زیرا «راکوتن بلاک چین لب» (RBL) را در بلفاست، انگلیس، در سال 2016 راه اندازی کرد. سپس در سال 2018، این شرکت پروژه صرافی رمزارز Everybody’s Bitcoin Inc. را با 256 میلیون ین (2،305،484 دلار آمریکا) خریداری کرد. در 19 آگوست 2019، راکوتن به حرکت خود ادامه داد و صرافی رمزارز خود را راه اندازی کرد.

این شرکت ژاپنی در آن زمان گفت: «از طریق برنامه تلفن های هوشمند، مشتریان می توانند تراکنش های حساب های دارایی رمزارز را انجام دهند، مانند واریز و برداشت ین ژاپن و واریز و برداشت دارایی های رمزارز، 24 ساعت در روز، 365 روز در سال.»

آخرین پشتیبانی رمزارز راکوتن که به مردم امکان پرداخت هزینه کالاها و خدمات را با اتریوم، بیت کوین، و بیت کوین کش می دهد، یکی دیگر از اقدامات رو به جلو برای راکوتن در صنعت رمزارز از زمان شروع در سال 2014 است.

کد خبر: 1399121104MGMMMF

مطالب مرتبط:

غول مالی ژاپن در پی سرمایه‌گذاری مشترک روی رمزارزها

غول خدمات مالی ژاپن به شکل XRP وام می‌دهد

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته