شنبه 1 اردیبهشت 1403

پس از ایلان ماسک، پسر جان لنون به بازی رسانه‌ای بیت کوین پیوست

شان اونو لنون پس از هشتگ گذاری بیت کوین در بیوی توئیتر خود و افزودن «چشمهای لیزری» به آواتار خود رسما به یک بیت کوینر تبدیل شد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، به نظر می رسد پسر کوچک جان لنون افسانه ای از گروه بیتلز، شان اونو لنون، رسماً به جمع بیت کوینر ها پیوسته است.

او بیت کوین را در بیو توئیتر خود هشتگ گذاری کرده و اکنون از جنبش چشم لیزری ها پشتیبانی می کند.

شان اونو لنون-چشم لیزری

در نمایه توئیتر شان اونو، کلمه بیت کوین در قسمت بیو آمده است، و عکس پروفایل پسر جان لنون اکنون دارای چشم لیزری است، که از جنبش اخیر هواداران بیت کوین در توییتر حمایت می کند.

در تاریخ 20 فوریه هنگامی که قیمت بیت کوین از مرز 56000 دلار عبور کرد، این جنبش در جامعه رمزارز توییتر ظاهر شد.

در آن روز، بسیاری از افراد در جامعه بیت کوین، افکت چشم لیزر را به تصاویر پروفایل خود در توییتر اضافه کردند، از جمله تأثیرگذارهای رمزارز مانند آنتونی پمپلیانو، چانگپنگ ژائو از باینانس، مکس کایزر و بسیاری دیگر. بسیاری از آنها هنوز هم بر روی تصاویر خود این افکت را می گذارند، و این بدان معنی است که آنها منتظر رسیدن بیت کوین به مبلغ 100000 دلار هستند.

مشخص نیست که چه کسی این جنبش را آغاز کرده است.

یکی از غول هایی که اخیراً بیت کوین را در بیوگرافی توییتر خود هشتگ گذاری کرده، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، اسپیس ایکس و بورینگ است.

ماسک در تاریخ 29 ژانویه در بیو توئیتر خود بیت کوین را هشتگ گذاری کرد و قیمت آن را از سطح 32000 دلار به حدود 38500 دلار رساند.

با این حال، او خیلی زود بیت کوین را از صفحه توییتر خود حذف کرد.

شان لنون از توییت های جین سیمونز در مورد بیت کوین و ADA پشتیبانی می کند

همانطور که توسط یو تودی در تاریخ 20 فوریه گزارش شد (روزی که جنبش مذکور راه اندازی شد)، شان اونو لنون در توئیتی از مرد اول گروه موسیقی«کیس»، جین سیمونز، در مورد توییت هایش در مورد رمزارز حمایت کرد.

سیمونز، اسطوره دنیای موسیقی راک، به یک علاقه مند و سرمایه گذار رمزارز تبدیل شده است. وی در توییتر خود نوشت که بیت کوین و انواع آلت کوین های معروف از جمله XRP و ADA را خریداری کرده است.

لنون کسانی که از سیمونز به خاطر تبلیغات رمزارزی انتقاد کرده بودند و کسانی که در مورد توصیه های مالی سیمونز مشکوک بودند را سرزنش کرد.

لنون به منتقدان یادآوری کرد که سیمونز به خاطر ذکاوت در کسب و کارش مشهور است و برخلاف آنها ضریب هوشی بسیار بالایی دارد.

در مورد خود بیت کوین، شان اونو لنون قبلاً اظهار داشت که بیت کوین در سال 2020 بیش از هر چیز دیگری به او خوش بینی می دهد. در آن سال، جهان به سختی با بیماری همه گیر چینی، قرنطینه ها در سراسر جهان، رکودهای اقتصادی و سرانجام، برنامه های گسترده تسهیل کمی مواجه شد که منجر به چاپ بیش از 6 تریلیون دلار فقط در ایالات متحده شد.

وی اظهار داشت آنچه باعث خوب بودن بیت کوین می شود این است که قابل ملاحظه نیست و به فرد اجازه می دهد تا با کلید خصوصی خود به راحتی و هرجایی هزینه کند.

شان لنون پس از ایلان ماسک و برخی دیگر از سلبریتی های ثروتمند اینک به بازی رسانه ای برای بیت کوین روی آورده است. گفتنی است که این بازی بارها عاملی بوده است برای پامپ و دامپ قیمت بیت کوین که موجب سودآوری برای بازیگران بزرگ و ضرر مردم شده است.

کد خبر: 1399122208HFMMMF

اگر میخواهید از جدیدترین اخبار رمزارز آگاه شوید کافی است وب سایت سکه نیوز را دنبال کنید.

مطالب مرتبط:

سقوط بیت کوین چه تاثیری بر سهام شرکت‌های فناوری دارد؟

ریزش 50 درصدی ارزش سهام شرکت سرمایه گذار بر روی بیت کوین

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین دایمند (BCD)

بیت کوین دایمند (BCD) یک هارد فورک از بیت کوین است. فورکی که در بلوک 495866 اتفاق می افتد، و تغییراتی از جمله الگوریتم...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

پرده برداری از واقعیت زندگی مجازی

  مفهوم نظریه زندگی مجازی به رابطه پیچیده بین واقعیت های دیجیتال و آگاهی انسان می پردازد. همانطور که علم در درک پیچیدگی های ذهن...

مطالب داغ هفته