شنبه 1 اردیبهشت 1403

کناره گیری جف بزوس آمازون را رمزارزی می‌کند؟

آمازون اعلام کرد که جف بزوس قصد دارد از سمت خود به عنوان مدیرعاملی کناره گیری کند و مدیر عامل خدمات وب آمازون اندی جسی، که عرضه خدمات رمزارزی آمازون را نظارت می کرد، جایگزین وی خواهد شد و برخی بر این باورند که این موضوع می تواند آمازون را به صنعت بلاک چین و رمزارز نزدیک کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، بزوس در نامه خود به کارمندان، گفت که او در حال انتقال به سمت رئیس اجرایی هیئت مدیره آمازون است، «جایی که انرژی و توجه من را به محصولات جدید و ابتکارات اولیه متمرکز خواهد کرد.» برنامه انتقال برای اواخر سال برنامه ریزی شده است.

بزوس همچنین اشاره کرد که «جسی یک رهبر برجسته خواهد بود و از اعتماد کامل من برخوردار است.»

توجه دنیای رمزارز اکنون هنگام پذیرفتن فناوری بلاک چین به تاریخچه جسی معطوف می شود ، زیرا این می تواند نشانه ای از استراتژی رمزارز بلند مدت سومین شرکت با ارزش جهان بر اساس ارزش بازار باشد.

بیشتر بخوانید: بلاک چین چیست و چگونه کار می کند؟ (به زبان ساده)

جسی در سال 2017 یک تحقیق مختصر از فناوری بلاک چین و کاربرد آن در تجارت آمازون ارائه داد. در بیانیه ای در کنفرانس آمازونre:Invent ، وی ابراز تردید کرد که بلاک چین می تواند برای بیش از «دفتر توزیع شده» استفاده شود، اما همچنین گفت او و تیمش شخصا علاقه مند به این کار بودند. با این حال، سیاست شرکت حکم کرد می کند که آنها یک تکنولوژی را فقط چون جالب است ایجاد نکنند.

گفته می شود که او راه را برای کاوش در آینده باز گذاشته است. وی با این حال، گفته است: «ما بسیار شیفته کارهایی هستیم که در نهایت مشتریان قصد انجام آن کار را دارند.»

در سال 2018، جسی با ارائه یک شبه بلاک چین جلو رفت، در حالی که او بر راه اندازی دو محصول بلاک چین نظارت داشت: «پایگاه داده دفتر کل کوانتومی آمازون» و «بلاک چین مدیریت شده آمازون». همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، این محصولات پایگاه های داده متمرکز را حفظ می کنند اما دارای کیفیت های رمزنگاری هستند.

با ورود مدیر عامل جدید، جامعه رمزارز مشتاق است ببیند جسی چه تغییراتی را به ارمغان خواهد آورد.

مطالب مرتبط:

دنیای رمزارز باید برای خود یک آمازون بسازد

ریپل مدیر آمازون را استخدام کرد

خرید از آمازون با اتر توسط دو استارتاپ

امکان خرید از آمازون با بیت کوین توسط استارتاپ Moon

آمازون و ریپل یک گام نزدیک‌تر شدند

چه کالاهایی می‌توان با ارز دیجیتال خرید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال سندباکس (SAND)

سندباکس که در سال 2011 راه اندازی شد، یک دنیای مجازی مبتنی بر بلاک چین است که به کاربران امکان می دهد دارایی های...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته