جمعه 10 فروردین 1403

کوین بیس عرضه محصولات رمزارزی را تسهیل می کند

کوین بیس سیستمی را برای پروژه های رمزارزی ارائه کرده که خواهان عرضه محصول خود در این صرافی هستند.این سرویس درخواست ثبت محصول و مشاهده وضعیت درخواست را تسهیل می کند.

به گزراش سکه نیوز به نقل از کریپتو بریفینگ، صرافی کوین بیس سیستم جدیدی به نام «Asset Hub » ایجاد کرده تا پروژه های رمزارزی راحت تر بتوانند محصول خود را در صرافی عرضه کنند.

طبق بیانیه موجود این سیستم به پروژه ها اجازه می دهد برای توکن خود درخواست عرضه ارسال و وضعیت درخواست شان را بررسی کنند. کوین بیس این سرویس را به عنوان یک رابط برای صادرکنندگان دارایی های دیجیتال عرضه کرده تا بتوانند چرخه کامل دارایی را مدیریت کنند.

شرکت مذکور تصمیم دارد تمام دارایی های رمزارز هموان با قوانین را عرضه و اشاره می کند فرایند عرضه یک گام به سمت دستیابی به این هدف است.

کوین بیس در این باره می گوید: درهای ما باز است.

طبق جدیدرترین پست وبلاگ کوین بیس، در این صرافی هم اکنون بیش از 40 رمزارز مبادله می شوند و از سوی دیگر سرویس Coinbase Custody از بیش از 90 دارایی رمزارزی پشتیبانی می کند.

البته در آخرین بیانیه این شرکت به هزینه های عرضه اشاره نشده است. اما طبق پست وبلاگی در 2018 میلادی کوین بیس برای به کارگیری هزینه ای دریافت نمی کند اما حق دریافت هزینه بسته به میزان واگذاری را برای خود حفش کرده است.

به نظر نمی رسد این سیاست ها تغییر کرده باشند.

آخرین دارایی عرضه شده در کوین بیس، توکنUNI و چند توکن DeFi است.

سرویسCoinbase Custody به طور جداگانه پشتیبانی برای چند توکن را افزوده است. توکن های دیگری نیز تحت بررسی هستند.

بیشتر بخوانید

برنامه های بانک مرکزی برای ارزها و رمزارزها در سال ۱۴۰۰

بانک مرکزی اعلام کرد به دلیل این که سال جاری با عنوان «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها» نام گذاری شده است، ضرورت دارد تمامی دستگاه‌های اجرایی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته