شنبه 1 اردیبهشت 1403

نامه وکلای مدیر عامل ریپل به قاضی فدرال جهت رد دادخواست SEC

وکلای مدیر عامل ریپل ادعا می کنند که فروش XRP فقط در صرافی های خارجی انجام گرفته است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، وکلای مدافع مدیرعامل ریپل، برد گارلینگهاوس نامه ای به قاضی فدرال آنالیسا تورس نوشتند، که نشان دهنده میل این مدیر عامل برای رد دادخواست کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده علیه او در ماه دسامبر است.


ریپل چیست؟


در این نامه ادعا می شود که اقدام SEC برای شکایت علیه گارلینگهاوس یک «تجاوز رگولاتوری» است.

همانطور که توسط یو تودی گزارش شد، این سازمان از اولین شکایت اصلاح شده خود علیه گارلینگهاوس و مدیر عامل سابق کریس لارسن رونمایی کرد و ادعا کرد که آنها توانسته اند با فروش خود بازار XRP را دستکاری کنند.

وکلای گارلینگهاوس اظهار داشتند که نسخه اصلاح شده دادخواست بهتر از این نیست، و واقعیت های اقتصادی فروش XRP مورد بحث را تشخیص نمی دهد: «کمیسیون بورس و اوراق بهادار برای نشان دادن اینکه آقای گارلینگهاوس دانسته یا ندانسته خود را با چیزی ناشایست مرتبط کرده و در نتیجه به ریپل در ارتکاب این تخلف کمک اساسی کرده است، با مشکل روبرو است.»

ریپل همچنین به استدلال طولانی مدت خود در مورد به رسمیت شناخته شدن XRP به عنوان «ارز مجازی» توسط شبکه مبارزه با جرایم مالی (FinCEN) در سال 2015 رجوع کرد. با این حال، دستور العمل های این سازمان می گوید که یک ارز مجازی می تواند به عنوان یک اوراق بهادار تحت قوانین فدرال محسوب شود.

در دادخواست خود علیه ریپل و مدیران آن، SEC ادعا می کند که XRP یک اوراق بهادار ثبت نشده است.

بدون هیچ تراکنشی در ایالات متحده

در این نامه همچنین ادعا شده است که اکثر قریب به اتفاق فروش وی در صرافی های خارجی انجام شده است، و SEC موفق به شناسایی تراکنش های مربوط به گارلینگهاوس در ایالات متحده نشده است: «SEC با این ادعا که پیشنهادات یا فروش آقای گارلینگهاوس داخلی است، فقط به این دلیل که ممکن است وی یا خریداران XRP (محل و هویتی که آقای گارلینگهاوس از آنها اطلاع نداشت) در زمان تراکنش ها به طور فیزیکی در ایالات متحده بوده باشند، نمی تواند دادخواهی خود را حفظ کند.»

گفته می شود، در دادخواست اصلاح شده ذکر شده است که گارلینگهاوس توکن های خود را در حداقل چهار صرافی که در ایالات متحده مشغول فعالیت هستند فروخته است.

کد خبر: 1399121408MGMMMH

مطالب مرتبط:

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

ثبت نمایندگی ریپل در وایومینگ، عامل رشد مقطعی قیمت XRP شد

ریپل به دنبال استفاده از XRP در ارزهای دیجیتال بانک مرکزی

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته