پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال اف تی ایکس توکن (FTT)

FTT توکن بومی پلتفرم معاملات مشتقات رمزارز FTX است که در 8 مه 2019 راه اندازی شد. در این مطلب بر اساس اطلاعات وبسایت مرجع ارز های دیجیتال Coinmarketcap.com به معرفی ارز دیجیتال بومی صرافی مشتقات رمزارز اف تی ایکس می پردازیم.

اف تی ایکس توکن (FTT) چیست؟

تیم موجود در پشت تاسیس اف تی ایکس از بزرگترین معامله گران رمزارز طی چند سال گذشته تشکیل شده است که با یافتن مشکلات در اکثر صرافی های معاملات آتی رمزارز جریان اصلی، تصمیم به راه اندازی پلتفرم خود گرفتند. اف تی ایکس ادعا می کند که به دلیل ویژگی هایی مانند جلوگیری از بازپرداخت پول، استخر وثیقه متمرکز و تسویه حساب جهانی با استیبل کوین، برجسته است.

در رابطه با پیشگیری از بازپرداخت پول، مقدار قابل توجهی از سرمایه های مشتری در سایر صرافی های مشتقات توسط خسارات اجتماعی مطالبه شده است. اف تی ایکس با استفاده از یک مدل تسویه سه طبقه ای این مسئله را کاهش می دهد.

در صرافی های آتی رمزارز موجود، وثیقه در کیف پول های توکن جداگانه تقسیم شده است. این می تواند برای معامله گران دشوار باشد زیرا مانع از تسویه موقعیت ها می شود. از طرف دیگر، مشتقات اف تی ایکس از طریق استیبل کوین تسویه می شوند و فقط به یک کیف پول وجه تضمین اولیه جهانی نیاز دارند.

یکی دیگر از ویژگی های FTTتوکن های اهرمی است که به معامله گران امکان می دهد موقعیت های اهرمی را بدون نیاز به تجارت در وجه تضمین اولیه قرار دهند. اگر یک معامله گر بخواهد بیت کوین را با استفاده از اهرم 3 برابری سرمایه گذاری کند، می تواند به سادگی یک توکن اهرمی بیت کوین کوتاه مدت 3 برابری در اف تی ایکس بخرد.

این توکن ها با ERC20 سازگار هستند و می توانند در هر صرافی اسپات (نقدی) لیست شوند. در حال حاضر اف تی ایکس توکن های اهرمی XRP ، BNB ، TRX ، BTC ، ETH ، EOS ، USDT و LEO را ارائه می دهد.

چه کسانی بنیانگذار اف تی ایکس توکن هستند؟

اف تی ایکس توکن یا FTT توسط سم بانكمن-فرید و گری وانگ تأسیس شد.

سم بانكمن-فرید بنیانگذار و مدیر عامل صرافی مشتقات رمزارز اف تی ایکس است. او همچنین مدیرعامل Almeda Research است. وی همچنین از سال 2014 تا 2017 یک معامله گر در Jane Street Capital بود.

بانكمن فرید فیزیك خوانده و لیسانس خود را از موسسه فناوری ماساچوست (ام آی تی) دریافت كرده است.

گری وانگ بنیانگذار و مدیر ارشد فناوری است. او همچنین مدیر ارشد فناوری در Almeda Research است. قبل از این، او پس از انتقال از کارآموزی مهندسی نرم افزار در گوگل، به عنوان مهندس نرم افزار کار می کرد. وی همچنین یک کارآموز مهندسی نرم افزار در فیس بوک بود.

وی دارای مدرک کارشناسی ریاضیات و علوم کامپیوتر از موسسه فناوری ماساچوست است.

چه چیزی اف تی ایکس توکن را منحصر به فرد می کند؟

اف تی ایکس توسط Almeda Research پشتیبانی می شود، که به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در معاملات رمزارز و یکی از بزرگترین تأمین کنندگان نقدینگی شناخته می شود.

به همین ترتیب، اف تی ایکس محصولی است که توسط متخصصانی با تخصص تایید شده در این صنعت طراحی شده است. آنها خدمات مختلفی را پوشش می دهند: از وثیقه گرفته تا نگهداری وجه تضمین اولیه و فرآیندهای تسویه و لیست کردن محصولات. اف تی ایکس همچنین ادعا می کند که بر روی چرخه های توسعه سریع متمرکز است و به آنها امکان می دهد سیستم های معاملاتی رمزارز را با سرعت مستقر کنند.

چه تعداد سکه اف تی ایکس (FTT) در گردش وجود دارد؟

اف تی ایکس یک صرافی مشتقات ارز دیجیتال است که معاملات آتی، توکن های اهرمی و معاملات فرابورس را با تمرکز بر راه حل های درجه سازمانی ارائه می دهد.

اف تی ایکس توکن ستون فقرات اکوسیستم اف تی ایکس است، که برای افزایش اثرات شبکه و تقاضا برای FTT و همچنین کاهش عرضه در گردش آن طراحی شده است.

عرضه در گردشFTT تا فوریه 2021 در حدود 94 میلیون توکن و عرضه کل در حدود 345 میلیون توکن بوده است.

امنیت شبکه اف تی ایکس توکن چگونه است؟

FTT یک توکن سازگار با ERC-20 است. کیف پول سخت افزاری Ledger Nano X / S به کاربران امکان می دهد تا از طریق اپلیکیشن اتریوم خودشان، توکن های FTT را به صورت ایمن ذخیره و مدیریت کنند.

کد خبر: 1400011409MGMCMH

مطالب مرتبط:

آشنایی با ارز دیجیتال الراند (EGLD)

آشنایی با ارز دیجیتال دش (DASH)

آشنایی با ارز دیجیتال پلکادات (DOT)

آشنایی با ارز دیجیتال هارمونی (ONE)

آشنایی با ارز دیجیتال سینتتیکس (SNX)

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته