جمعه 10 فروردین 1403

اسپانسر رمزارزی برای یکی از موفق ترین باشگاه های فوتبال اروپا

رنجرز اف سی، باشگاه موفق اسکاتلندی، اعلام کرد که با یک پلتفرم معاملات رمزارز مستقر در ترکیه مشارکت می کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، عادی سازی تبلیغات ارز های دیجیتال این هفته جهشی دیگر به جلو انجام داد زیرا موفق ترین باشگاه فوتبال اسکاتلند از همکاری با یک پلتفرم معاملات رمزارز خبر داد.

باشگاه فوتبال رنجرز با 115 پیروزی در رقابت های مختلف، با صرافی ارز دیجیتال ترکیه «بیتسی تکنولوژی» همکاری خواهد کرد. این مشارکت تا پایان فصل 2022-2020 ادامه خواهد داشت و نام تجاری بیتسی را بر روی لباس باشگاه مشاهده می کند. این باشگاه همچنین به عنوان بخشی از قرارداد، توکن هواداری خود را راه اندازی خواهد کرد.

 


ارز دیجیتال چیست؟


 

حساب رسمی توییتر این باشگاه این خبر را در 17 فوریه اعلام کرد و اظهار داشت: «رنجرز خوشحال است که در یک توافق بزرگ و هیجان انگیز، همکاری جدید و رسمی با بیتسی تکنولوژی را اعلام می کند و نام این برند بر روی شرت ورزشی تیم اول رنجرز نقش خواهد بست.»

رنجرز در سال 1872 تأسیس شد و یکی از قدیمی ترین و موفق ترین تیم های فوتبال اروپا است.

اگرچه این باشگاه در لیگ برتر کمتر شناخته شده اسکاتلند بازی می کند، اما هر هفته بیش از 50،000 هوادار را به ورزشگاه خود جذب می کند. پایگاه طرفداران رنجرز در سودان، استرالیا، اسپانیا، ایالات متحده و فراتر از آن حضور دارند.

مدیر بازاریابی رنجرز، جیمز بیسگروو، با اشاره به تأثیر مثبتی که بر درآمد تجاری دارد، این همکاری را جشن گرفت و اظهار داشت: «این یک تأثیر فوری و مثبت بر رشد مداوم درآمد تجاری باشگاه خواهد داشت.»

بنیانگذار بیتسی تکنولوژی، چاقداش چاقلار، پیش بینی کرد که همزیستی بین ارز دیجیتال و صنعت ورزش به نفع هر دو طرف در طولانی مدت است: «ما معتقدیم که فناوری های بلاک چین در آینده نزدیک به بخشی مهم در صنعت ورزش تبدیل خواهند شد. باشگاه های ورزشی که امروز قادر به دیدن اهمیت این روند هستند، در آینده به یک مزیت بزرگ دست خواهند یافت.»

مطالب مرتبط:

انتخاب یک شرکت خدمات مالی برای پروژه شبکه اجتماعی بلاک چینی توسط اتحادیه اروپا

فرانسه به دنبال تغییر مقررات رمزارز و بلاک چین در اروپا

شرکت آپهولد کارت بانکی رمرزارزی در اروپا صادر می کند

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته