شنبه 1 اردیبهشت 1403

SEC از دادخواست خود عقب نشینی نخواهد کرد

وکیل سابق کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، می گوید که از دادخواست این آژانس علیه ریپل ناامید شده است و این رگولاتور علاقه ای به پس گرفتن شکایت خود ندارد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، لیندا جنگ، استاد مرکز حقوقی دانشگاه جورج تاون، که از سال 2008 تا 2009 در بخش معاملات و بازارهای کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده مشغول بود، به خبرگزاری رول کال گفت که دیگر خیلی دیر است که آژانس از مبارزه قانونی خود با ارائه دهنده دفتر کل توزیع شده یعنی ریپل عقب نشینی کند.

وی گفت:
«من فکر می کنم SEC این مسیر را پیش رفته است و دیگر بازگشتی در کار نخواهد بود.»


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


با این حال، جنگ از این واقعیت که آژانس پس از گذشت سالها از معرفی این محصول (XRP)، این شرکت را به دادگاه کشانده ناامید است. او معتقد است که این باعث می شود اعتبار این رگولاتور آسیب ببیند.

وی همچنین اظهار داشت كه رئیس سابق SEC ، جی كلیتون، قبل از ترك آژانس، این اقدام اجرایی را بعنوان اقدام نهایی خود انجام داده و این تصمیم را سیاسی جلوه داده است.

جنگ های حقوقی

در حالی که ریپل اعلام کرد که مذاکرات مربوط به توافق خود را با دولت جدید امتحان می کند، اما ریاست جدید SEC گری گنسلر آشکارا در حال پیشبرد این دادخواست است.

دو طرف در حال حاضر درگیر جنگ های حقوقی هستند. ریپل از دادگاه می خواهد كه از ارسال درخواست های ایجاد تفاهم نامه SEC به نهادهای رگولاتور خارجی جلوگیری كند در حالی كه آژانس به دنبال ممانعت از دسترسی متهمان به ارتباطات كاركنان داخلی خود است.

در همین حال، قاضی، درخواست SEC مبنی بر مخالفت با درخواست توافق از سوی مدیرعامل برد گارلینگهاوس و بنیانگذار کریس لارسن را پذیرفته است.

کد خبر: 1400021506MGMMMF

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته