جمعه 31 فروردین 1403

اشتباه معامله گران قیمت یک رمزارز فراموش شده را افزایش داد

معامله گران با شنیدن خبر ایجاد یک صندوق بیت کوین توسط یک بانک برزیلی، نام این بانک را با بیت کوین گولد (BTG) که مدت ها بود به فراموشی سپرده شده بود، اشتباه گرفته و با هجوم برای خرید این رمزارز، قیمت آن را بالا بردند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، بیت کوین گولد (BTG) هارد فورک بیت کوین (BTC) که مدتهاست فراموش شده، در یک هفته گذشته تقریباً 200 درصد افزایش یافته است؛ فقط به این دلیل که معامله گران در حال خرید یک آلت کوین اشتباه هستند.


بیت کوین چیست؟ هرآنچه که باید بدانید


بیت کوین گولد (BTG) که از بازماندگان فصل فورک سال 2017 است، اکنون (شنبه) به قیمت 128 دلار معامله می شود که بالاترین قیمت از فوریه 2018 به این سو است.

موفقیت بیت کوین گولد در شرایط فعلی بازار رمزارزها، منشأ اصیلی ندارد و تقصیر دارندگان یا توسعه دهندگان آن نیست.

پس علت رشد این رمزارز چیست؟

پیشتر گزارش شد که یک صندوق جدید بیت کوین توسط بانک سرمایه گذاری برزیلی به نام بی تی جی پکچوال (BTG Pactual) با همکاری صرافی جمینا (Gemini) متعلق به دوقلوهای وینکلواس (Winklevoss) در این هفته راه اندازی خواهد شد.

این بانک برزیلی هیچ ربطی به بیت کوین گولد ندارد، اما مخفف نامش با نماد بیت کوین گولد (BTG) مشابه است و این تصادف برای خریداران حریص به اندازه کافی خوب بوده است.

پس از انتشار اخبار صرافی جمینای، بیت کوین گولد شاهد انبوهی از تقاضا بود که تا لحظه تنظیم این خبر نیز هیچ نشانی از فروکش آن دیده نمی شود. این اتفاق حاکی از آن است که صنعت رمزارز هنوز در مرحله نوپایی خود قرار دارد.

این رشد قیمت بیت کوین گولد در حالی است که اعلام یک شراکت جدید توسط آن در اواخر ماه مارس هیچ تاثیر خاصی روی قیمت آن نداشت.

بیت کوین گولد یکی از چندین هارد فورک بیت کوین در سال 2017 است که برخلاف والدشان بیتکوین (BTC)، موفقیت محدودی کسب کردند.

برخی از طرفداران آنها موضعی را اتخاذ کرده اند که گویی این فورک ها خود بیت کوین اصلی هستند؛ اقدامی گمراه کننده که البته به تقاضا نیز کمک کرده است.

کد خبر: 1400012104AAMMMF

مطالب مرتبط:

بیت کوین بزرگترین کلاهبرداری تاریخ است؟

بیل گیتس: بیت کوین برای کره زمین مضر است

سناتور آمریکایی: بیت کوین پایان بدی خواهد داشت

هشدار بیل گیتس به سرمایه‌گذاران خرد برای خرید بیت کوین

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

هاوینگ (Halving) چیست؟

میزان تولید شبکه بیت کوین هر چهار سال یک بار طی یک رویداد ویژه به نام "Halving" نصف می شود. هاوینگ در لغت نیز...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته