جمعه 10 فروردین 1403

الماس سیاه فوتبال جهان به جنون NFT پیوست

پلتفرم اترنیتی چین در حال راه اندازی یک NFT از بزرگترین بازیکن فوتبال در تمام دوران است. این مجموعه NFT به لیست در حال گسترش NFT های مربوط به ورزشکاران و به ویژه ستاره های فوتبال اضافه شده است.

پله

به گزارش سکه نیوز به نقل از بی این کریپتو، مجموعه NFT پله توسط ویژوال لب و کینگزلتر ایجاد شده است. این اولین مجموعه ای خواهد بود که دارای کارتهای معاملاتی پله با انتشار دیجیتالی است. آنها از تاریخ 2 مه در بازار NFT اترنیتی چین در دسترس خواهند بود.


توکن غیرمثلی یا ان اف تی NFT چیست؟


پله به عنوان بزرگترین بازیکن فوتبال تمام ادوار شناخته می شود. این ملی پوش برزیلی یکی از شخصیت های موفق و شناخته شده ورزشی در جهان است. وی به همراه اسطوره دیگر فوتبال دیگو مارادونا در سال 2000 جایزه بازیکن قرن را دریافت کرد.

علاوه بر این، پله سه بار در فهرست تیم برنده جام جهانی حضور داشته است. در حقیقت، او با وجود بازنشستگی در سال 1971، همچنان دارای رکورد بیشترین گل زده برای تیم ملی برزیل است. 90 درصد از درآمد مجموعه NFT وی به بنیاد خیریه وی، «پله 10» می رسد.

پله

مجموعه پله اولین راه اندازی NFT بسیار برجسته در پلتفرم اترنیتی چین نیست. آنها بخشی از چندین راه اندازی NFT برای ورزشکاران افسانه ای بوده اند. در اوایل ماه مارس، آنها «مجموعه محمد علی» را راه اندازی کردند که زندگی و میراث بوکسور افسانه ای، محمد علی را جشن می گیرد.

اترنیتی چین اخیراً از همکاری با Terra Virtua ، یک پلتفرم سرگرمی محور برای پیشرفت دنیای هنر دیجیتال و NFT ها خبر داد.

از آنجا که این پلتفرم عمدتا بر روی NFT های منحصر به فرد اشخاص برجسته متمرکز است، آنها دارای ساختار تقسیم درآمد به خیریه هستند. از هر خرید آثار هنری، حداکثر 90 درصد مبلغ پرداختی توسط خریداران به خیریه می رود. از 10 درصد باقیمانده، 5 درصد به اترنیتی و 5 درصد دیگر به کارمزد های بازار و گس تعلق می گیرد.

نوآوری های NFT بدون گس باعث تحول می شوند

از آنجا که کارمزد های گس در بلاک چین اتریوم همچنان نگران کننده است، بازار NFT از نوآوری هایی برای دور زدن این مسئله استفاده می کند. در اوایل این ماه، پلتفرم ایمیوتبل یک راه حل بدون گس لایه 2 را برای بازار NFT ، ایمیوتبل ایکس راه اندازی کرد.

تنها هفت روز پس از راه اندازی آن، این پلتفرم 33،479 NFT کلکسیون Gods Unchained را فروخته است که ارزش کلی آن بیش از 681،000 دلار است. این معاملات با کارمزد متوسط 20.48 دلار برای هر معامله انجام شد. اگر در این معاملات کارمزد گس وجود داشته باشد، ارزش متوسط معاملات می تواند تا سه برابر باشد.

کد خبر: 1400012805MGMMMF

مطالب مرتبط:

هفت نکته که باید درباره NFT بدانید

کاربرد توکن‌های تعویض‌ناپذیر چیست؟

NFT ها به کمک مولفین و ناشران می آیند

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

انتشار NFT توسط کتابخانه ملی ایران

کتابخانه ملی ایران با مشارکت شرکت ققنوس، نخستین شناسنامه دیجیتال بر بستر توکن بی‌تا (NFT) برای یک نسخه نفیس حافظ و خیام، از اولین...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته