جمعه 28 اردیبهشت 1403

فروش 289 هزار دلاری کارت NFT کریستیانو رونالدو

کارت NFT ستاره فوتبال پرتغال کریستیانو رونالدو از طریق اپلیکیشن فوتبال فانتزی «سو رر» به قیمت 289000 دلار فروخته شده است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی چین، فروش این توکن غیرقابل تعویض (NFT) یک رکورد جدید برای سو رر بود و همچنین رکورد های فروش اپلیکیشن محبوب «ان بی ای تاپ شات» که کارت های NFT را نیز به فروش می رساند، تحت الشعاع قرار داد. NFT کارت «رونالدو در یوونتوس 2020-2021» در سو رر به مبلغ 289920 دلار به فروش رسید.


فناوری بلاک‌چین و اپلیکیشن‌های مبتنی بر توکن


کریستیانو رونالدو

فروش این NFT پس از آن انجام شد که رونالدو به رکورد افسانه فوتبال جهان «پله» با 757 گل در مسابقات رسمی رسید. رونالدو در پیروزی 3-1 یوونتوس در سری آ مقابل کالیاری در اواسط ماه مارس هت تریک کرد.

رونالدو پس از عبور از این رکورد، در اینستاگرام به افسانه فوتبال برزیل ادای احترام کرد.

وی گفته بود: «امروز، هنگامی که به 770مین گل رسمی در دوران حرفه ای خود می رسم، می خواهم رو به پله سخن بگویم. هیچ بازیکنی در جهان وجود ندارد که با شنیدن داستان های مربوط به بازی هایش، گل هایش و موفقیت هایش بزرگ نشده باشد و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. و به همین دلیل، خوشحالم و افتخار می کنم که به رکورد این اسطوره رسیده ام، چیزی که هرگز نمی توانستم در زمان کودکی ام در مادیرا (شهری در پرتغال) به آن فکر کنم.»

به نظر می رسد که این کارت معاملاتی رونالدو در سو رر، دارای رکورد بالاترین ارزش فروش در این پلتفرم است.

گرونک هنوز هم پادشاه NFT های ورزشی است

در حالی که NFT کارت رونالدو در سو رر رکورد جدیدی برای این پلتفرم ثبت کرده و حتی از رکورد گرانترین NFT فروخته شده از طریق پلتفرم ان بی ای تاپ شات پیشی گرفته است، اما از ارزش کارت های راب گرونکوفسکی ستاره فوتبال آمریکایی که اخیراً به حراج گذاشته شده است، عقب تر است.

گرونک در این ماه به دنیای توکن های غیرقابل تعویض (NFT) وارد شد و با «اپن سی» همکاری کرد تا مجموعه ای از کارت ها را به NFT ضرب کند.

کلکسیون ان اف تی سری قهرمانی راب گرونکوفسکی، شامل پنج کارت توکنیزه شده مختلف است که عکس های اکشن درون بازی را از این بازیکن در طول بازی های منجر به قهرمانی نشان می دهد.

مجموعه مسابقات قهرمانی شامل پنج مجموعه قابل جمع آوری است، از جمله یک توکن منحصر به فرد، و چهار ان اف تی که 87 نسخه از آنها از 11 مارس تا 13 مارس ضرب شده و به حراج گذاشته شده اند.

یک کارت گرونکوفسکی که منحصر به فرد و تک بود به ارزش 229 اتر (435 هزار دلار) به فروش رفت، که بسیار بالاتر از رقم فروش NFT رونالدو است.

ارزش کلی این حراج که دو روز ادامه داشت به 1014 اتر (1.8 میلیون دلار) رسید.

کد خبر: 1399122708MGMMMF

مطالب مرتبط:

هفت نکته که باید درباره NFT بدانید

کاربرد توکن‌های تعویض‌ناپذیر چیست؟

عرضه اولین توکن فلزات جهان توسط غول معدنی روسیه 

توکن های تعویض ناپذیر ستاره جدید صنعت رمزارز هستند؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با ارز دیجیتال اسکیل نتورک (SKL)

اسکیل نتورک (SKL) به عنوان یک شبکه انعطاف پذیر توصیف شده است که برای ایجاد مقیاس پذیری در اتریوم طراحی شده است. این پروژه...

آشنایی با ارز دیجیتال بیکری توکن (BAKE)

ارز بیکری توکن (BAKE) در سپتامبر سال 2020 راه اندازی شد و بخشی از اکوسیستم بیکری سواپ است. ارائه دهندگان نقدینگی از طریق توکن...

آشنایی با ارز دیجیتال بیت کوین BEP2 (BTCB)

یک توکن با استاندارد BEP2 است که 100 درصد توسط بیت کوین (BTC) پشتیبانی می شود. آدرس های ذخیره برای هر کسی جهت حسابرسی...

توکن و استاندارد ERC20 چیست؟

ERC-20 مجموعه ‌ای از قوانینی است که باید روی یک توکن پیاده‌ سازی شود تا امکان فعالیت روی شبکه اتریوم برای آن ایجاد شود. ERC-20ها...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته