پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

انتقال 100 میلیون XRP با کمک ریپل و صرافی های برتر

داده های بلاک چین منتشر شده اخیر نشان می دهد که ریپل و سایر صرافی های ارز دیجیتال در انتقال 100 میلیون XRP بسیار مشارکت داشته اند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از یو تودی، طی 24 ساعت گذشته، غول فناوری مالی ریپل، همراه با برخی از صرافی های رمزارز برتر، در مجموع 100 میلیون توکن XRP منتقل کرده است.


آشنایی با ارز دیجیتال ریپل (XRP)


در همین حال، این سکه پس از رسیدن به اوج 1.96 دلاری در روز چهارشنبه در محدوده 1.70 دلار معامله می شود.

تقریباً 176 میلیون دلار XRP توسط صرافی های بزرگ جابجا شد

ردیاب بلاک چین ویل الرت، که تراکنش های بزرگ رمزارز و کلاهبرداری رمزارز را ردیابی می کند، چندین توییت درباره انتقال XRP از دیروز منتشر کرده است.

تقریباً 176 میلیون دلار XRP توسط صرافی های بزرگ جابجا شد
از جمله این تراکنش های انجام شده توسط ریپل از کیف پول RL18-VN به صرافی هوبی با ارزش 3.4 میلیون XRP انجام شده است. سرویس نگهداری رمزارز بیت گو و بیت استمپ حدود 15 میلیون XRP مبادله کرده اند.

بیت گو همچنین حدود 10 میلیون XRP را به صرافی آپ بیت ارسال کرده است.

صرافی کراکن مستقر در ایالات متحده که قصد دارد سال آینده به صورت عام عرضه شود، پس از لیست شدن مستقیم دیروز کوین بیس در نزدک، 11 میلیون XRP را به بایننس متصل کرده و 3 میلیون XRP را از بیت فینکس دریافت کرده است.

گری جنسلر اکنون رئیس جدید SEC است: آیا او دادخواست علیه ریپل را پس می گیرد؟

روز چهارشنبه 14 آوریل، سنای ایالات متحده به رئیس سابق کمیسیون معاملات آتی ایالات متحده به عنوان سی و سومین رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده رای داد، رگولاتوری که در مسیر توسعه بیشتر XRP به عنوان یک ارز قرار دارد، همانطور که بسیاری از جامعه XRP به آن معتقدند.

پس از آنکه SEC در ماه دسامبر اقدام حقوقی خود علیه ریپل را تنظیم کرد و XRP را یک اوراق بهادار ثبت نشده خواند، معاملات این سکه در بسیاری از صرافی های سطح بالای رمزارز از جمله کوین بیس، بیت ترکس، بایننس یو اس، و بیت استمپ به حالت تعلیق درآمد.

جامعه XRP در تلاش است تا با امضای یک طومار جنسلر را مجاب به لغو این دادخواست کند. به طور کلی، فرد مورد نظر یکی از طرفداران ارز دیجیتال است.

همانطور که روز چهارشنبه توسط یو تودی گزارش شد، تمرکز بر ارزهای دیجیتال، صرافی های رمزارز، تنظیم مقررات و همانطور که بسیاری انتظار دارند، تایید صندوق های قابل مبادله بیت کوین که مدتها در انتظار بوده است، از مهمترین اولویت های لیست کار های جنسلر است.

کد خبر: 1400012608MGMCMH

مطالب مرتبط:

پایان رسمی همکاری ریپل و مانی گرام

ریپل به دنبال راه اندازی پلتفرم معاملاتی است

انتقالات خیره کننده XRP توسط ریپل و کوین بیس

ریپل اختلاف حقوقی خود را با یوتیوب حل و فصل کرد

ایجاد بلاک چین خصوصی ریپل برای ساخت CBDC

بیشتر بخوانید

SEC در برابر ریپل: مخالفت دادگاه با درخواست ریپل

کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) مجاز است از طریق درخواست ایجاد تفاهم نامه، به دریافت اسناد از صرافی های خارجی و شرکای تجاری...

SEC نماینده دارندگان XRP را به ترویج خشونت متهم کرد

کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC)، با انتشار یک یادداشت پاسخ قانونی دیگر، به مخالفت با دخالت دارندگان XRP در پرونده علیه...

SEC سخنان قاضی و نکات کلیدی را تحریف می کند

ریپل اخیرا در یک پاسخ کاملاً قاطع، یادداشتی را علیه درخواست SEC مبنی بر نادرست بودن دفاع «هشدار منصفانه» ریپل، منتشر کرد. این درخواست...

1 COMMENT

  1. امیدوارم هرچه زودتر لغو شکایت بشه.اگر اتفاق بیافته این ارز جای رشد ۱۰ برابری نیز دارد.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته