پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

آشنایی با ارز دیجیتال اونوس سد لیو (LEO)

 

اونوس سد لیو  LEO یک توکن کاربردی است که در سراسر اکوسیستم «آی فینکس» استفاده می شود. در این مطلب بر اساس اطلاعات وبسایت مرجع ارز های دیجیتال coinmarketcap.com به معرفی ارز دیجیتال اونوس سد لیو می پردازیم.

این ارز دیجیتال به کاربران بیت فینکس امکان می دهد تا بر روی کارمزد های معاملات پول خود را ذخیره کنند. میزان تخفیف به میزان LEO که مشتری در حساب خود دارد بستگی دارد. بسته به اینکه یک جفت معاملاتی رمزارز به رمزارز باشد یا رمزارز به استیبل کوین، نوساناتی وجود دارد.

اونوس سد لیو در ماه مه 2019 راه اندازی شد و برخلاف بسیاری از ارزهای دیجیتال دیگر، برای همیشه وجود ندارد.

چه کسانی بنیانگذار اونوس سد لیو هستند؟

اونوس سد لیو پس از اینکه Crypto Capital ، شرکتی که پردازش پرداخت ها را انجام می داد، بخشی از وجوه خود را توسط دولت ضبط شده دید، توسط آی فینکس تاسیس شد. آی فینکس شرکت مادر بیت فینکس است که هشدار داد بازیابی این وجوه ممکن نیست و برای جبران کسری مالی، تصمیم گرفت توکن LEO را راه اندازی کند.

برای جبران پول از دست رفته، آی فینکس از برنامه های خود برای بازیابی تدریجی سرمایه از سرمایه گذاران رونمایی کرد تا جایی که هیچ یک از آنها در بازار گردش پیدا نکنند. یک ابتکار شفافیت نیز آغاز شد تا جامعه رمزارز بتواند پیشرفت این ابتکار عمل را مشاهده کند و از دستیابی به اهداف تعیین شده اطمینان حاصل کنند.

چه چیزی اونوس سد لیو را منحصر به فرد می کند؟

مکانیزم سوزاندن توکن به این معنی است که آی فینکس متعهد به خرید متقابل ماهانه اونوس سد لیو از بازار است.

مبلغی که خریداری و سوزانده شده حداقل معادل 27 درصد از درآمد آی فینکس است و توکن ها نیز با نرخ بازار خریداری می شوند. در آن زمان، این شرکت در یک خبر منتشر شده گفت: «مکانیزم سوزاندن تا زمان آزاد شدن صد در صد از توکن ها ادامه خواهد یافت.»

در حالی که برخی از ارزهای دیجیتال فقط در یک بلاک چین راه اندازی می شوند، توکن های LEO بر روی دو بلاک چین عرضه می شوند. در حالی که 64 درصد از عرضه اصلی آن از طریق اتریوم بود، 36 درصد باقیمانده را می توان در ای او اس یافت.

چه تعداد سکه LEO در گردش وجود دارد؟

همانطور که اشاره کردیم، میزان عرضه توکن های LEO به گونه ای طراحی شده است که با گذشت زمان کاهش یابد. در ابتدا، میزان عرضه کل 1 میلیارد بود.

LEO با قیمت ثابت 1 دلار توسط استیبل کوین تتر فروخته می شد، به این معنی که در یک دوره 10 روزه در مجموع 1 میلیارد دلار جمع آوری شد.

در هنگام راه اندازی 660 میلیون توکن ERC-20 و همچنین 340 میلیون توکن مبتنی بر  ای او اس وجود داشت و بیت فینکس اجازه می دهد تا تبدیل بین دو زنجیره با سهولت انجام شود.

در آن زمان، این شرکت راه اندازی این پروتکل دوگانه را منحصر به فرد توصیف کرد و قول داد که جامعه بیت فینکس را توانمند کند.

امنیت شبکه اونوس سد لیو چگونه است؟

این توکن ها به ترتیب مبتنی بر اتریوم و ای او اس ساخته شده اند. کارتابلی توسط بیت فینکس منتشر شده است که اطلاعات لحظه به لحظه در مورد میزان گردش فعلی و تعداد توکن های LEO سوزانده شده را نشان می دهد.

اونوس سد لیو را از کجا می توانید خریداری کنید؟

لیودر بیت فینکس، Gate.io ، اکی اکس و دیگر صرافی ها موجود است. جفت های معاملاتی مشترک LEO را با دلار آمریکا، استیبل کوین تتر، بیت کوین و اتریوم متصل می کنند.

کد خبر: 1400010701MGMCMF

مطالب مرتبط:

لاو کوین (Lovecoin) چیست؟

آشنایی با ارز دیجیتال الراند (EGLD)

آشنایی با ارز دیجیتال دش (DASH)

توکن شیبا اینو (Shiba Inu) چیست؟

آشنایی با ارز دیجیتال سوشی سواپ (SUSHI)

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

آشنایی با ارز دیجیتال ارکید (OXT)

ارکید (OXT) توکن اصلی ارکید، یک شبکه خصوصی مجازی (VPN) مبتنی بر ارز دیجیتال است. ارکید که در دسامبر سال 2019 راه اندازی شد،...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

مطالب داغ هفته