شنبه 1 اردیبهشت 1403

بازی نهنگ‌ها با XRP همزمان با افزایش جست‌وجوی این ارز در گوگل

با افزایش علاقه به جستجوی آنلاین در خصوص XRP، نهنگ‌ها در حال انتقال ده ها میلیون دلار از این ارز دیجیتال هستند و افزایش فعالیت نهنگ ها می تواند نوسانات قیمتی XRP را تشدید کند.

به گزارش سکه نیوز به نقل از دیلی هودل، در یک سری توییت ها، ابزار نظارت بر بلاک چین معروف به Whale Alert گزارش داده است که نهنگ های پر سهم رمزارز در مجموع 119،723،157 XRP به ارزش بیش از 47.8 میلیون دلار در هفت معامله جابجا کرده اند.

یکی از بزرگترین معاملات شاهد جابجایی 27،653،765 XRP به ارزش 10.6 میلیون دلار از صرافی رمزارز کراکن به یک کیف پول با اصالت ناشناخته بود. در یک انتقال دیگر، یک نهنگ 27،143،113 XRP را به ارزش 11.8 میلیون دلار جابجا کرد.

بیشتر بخوانید: ریپل چیست؟

سه معامله XRP از کیف پول های با مبدا ناشناخته به صرافی رمزارز انجام شده، در حالی که دو انتقال دیگر XRP از صرافی های رمزنگاری به کیف پول های ناشناخته انجام گرفته است.

در اینجا خلاصه ای از معاملات بزرگ XRP در آخرین روز آمده است.

13,526,279 XRP به ارزش 5.3 میلیون دلار از صرافی بیت استمپ به یک کیف پول ناشناس.

13,000,000 XRP به ارزش 5 میلیون دلار از یک کیف پول ناشناس به صرافی هوبی.

13,000,000 XRP به ارزش 5 میلیون دلار از صرافی بیت استمپ به یک کیف پول ناشناس.

12,700,000 XRP به ارزش 4.9 میلیون دلار از یک کیف پول ناشناس به صرافی کراکن.

12,700,000 XRP به ارزش 4.9 میلیون دلار از یک کیف پول ناشناس به صرافی کراکن.

فعالیت نهنگ های XRP در حالی اتفاق می افتد که علاقه به چهارمین دارایی بزرگ رمزارز به بالاترین حد در تمام زمان ها رسیده است. «گوگل ترندز» در دو هفته گذشته افزایش علاقه جستجوی عبارت XRP را از کمترین میزان 26 به 100 نشان می دهد، و این از بالاترین سطح یعنی 76 که در دسامبر 2017 ثبت شده بود پیشی گرفت.

نقاط داغ در سراسر جهان با بیشترین جستجوی XRP، اسلوونی، ایرلند، استرالیا، هلند و سنگاپور هستند.

بر اساس اعلام کوین مارکت کپ، اگرچه XRP در مقایسه با رشد هم رده های بزرگ خود یک دارایی رمزارز ناکارآمد است، اما دارایی بومی ریپل در هفت روز گذشته بیش از 48 درصد رشد داشته است. در زمان نوشتن مقاله، ارزش XRP برابر با 0.43 دلار ارزیابی شده است.

در این میان نکته جالب این است که نهنگ ها می توانند با ایجاد نوسان در قیمت XRP بار دیگر سرمایه گذاران خرد را دچار ضررهایی جدی کنند و به نوعی افزایش فعالیت نهنگ ها در ماه های گذشته، هیچ چیز جر نوسانات شدید برای ارزهای دیجیتال به همراه نداشته است.

مطالب مرتبط:

غول خدمات مالی ژاپن به شکل XRP وام می‌دهد

داستان صعود و سقوط اخیر XRP چه بود؟

دفاع ریپل از فروش XRP در مقابل اتهامات وارده توسط SEC

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته