جمعه 31 فروردین 1403

تصویب قوانین سخت پارلمان اوکراین برای مالیات رمزارز

پارلمان اوکراین مواضع سخت خود را در مقابل افرادی که دارایی های رمزارز خود را در هنگام پرکردن فرم مالیات اعلام نمی کنند، اعمال می کند. این اقدام در پی اخبار اخیر صورت گرفته است که این سهل انگاری ها را از سوی کارمندان دولت نشان می دهد.

به گزارش سکه نیوز به نقل از بیت کوین نیوز، بر اساس یک سند رسمی منتشر شده توسط پارلمان کشور، لایحه ای که به دنبال جرم انگاری چنین تخلفاتی است با 283 رأی به تصویب رسید. هدف این لایحه تعیین مجازات زندان و جریمه مجرمان بود.

جزئیات این لایحه نشان می دهد که مقامات کسانی را که دارای بیش از 4050 دلار دارایی رمزارز اعلام نشده هستند، تحت تعقیب قرار خواهند داد. در حقیقت، مجرمان می توانند تا دو سال در زندان به سر ببرند و حتی جریمه های پرداختی نیز بین 162،100 تا 202،950 دلار است.

همچنین، در این قانون مشخص شده است که ارائه دهندگان اطلاعات اشتباه از هدف قرار گرفتن توسط مقامات مستثنی نیستند. همچنین، کسانی که در دادگاه هرگونه تخلف را قبول می کنند، تحت پوشش جرم انگاری این پیشنهاد قرار می گیرند.

گرچه پارلمان این لایحه را تصویب کرد، اما پیش از تصویب نهایی، برای مطالعه دوم به کمیته بازمی گردد.

کارمندان دولتی تحت نظر مقامات

جالب توجه است که خبرگزاری فورکلوگ سندی را فاش کرد که توسط گروهی از رهبران صنعت رمزارز در اوکراین تهیه شده بود. در این سند، گروه موسوم به Blockchain4Ukraine قصد داشت مقامات دولتی را وادار کند که موجودی کیف پول های رمزارز خود را اعلام کنند.

اخیرا بیت کوین نیوز گزارش داد که آخرین اظهارات مقامات رسمی اوکراین نشان داد که این اشخاص مقادیر میلیارد دلاری بیت کوین را در اختیار دارند.

با این حال، سرگی پتوخوف، رئیس بخش بازرسی دستوری در آژانس ملی پیشگیری از فساد اداری، اظهار داشت که دفتر وی در سال جاری 250 بررسی از جمله بر روی کارمندان دولت دارنده بیت کوین انجام داده است.

وی افزود برخی از مقامات ادعا کردند که فرم های مالیاتی آنان اشتباهاتی داشته، و در مورد نتایج چنین گزارش دهی هایی هشدار داد. در آن زمان، وی هشدار داد که اگر مقامات اجرایی متوجه شوند اطلاعات ارائه شده نادرست هستند، این اساس برخورد شدید با خاطیان خواهد بود.

کد خبر: 1400013106MGMMMF

مطالب مرتبط:

پرداخت مالیات از طریق رمزارز در زوگ سوئیس

خرید NFT توسط سود رمزارز ها شامل مالیات می شود

پرداخت از طریق رمزارز به بزرگترین شرکت بیمه سوئیس

کریپتو مام: ممنوعیت رمزارز مانند خاموش کردن اینترنت است

رمزارز می‌تواند سودآور باشد اما برای مالیات آن هم آماده هستید؟

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

شاخص ترس و طمع چیست؟

بازارهای مالی بر مدار عوامل مختلفی می گردند که به روندهای آن شکل داده و قیمت دارایی ها را تعیین می کنند. بخشی از...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته