چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403

تلاش شرکت استخراج رمزارز روس برای تأمین تقاضاهای خارجی

«بیت ریور» غول استخراج رمزارز روسیه در حال ساخت دو مرکز داده جدید برای پاسخگویی به تقاضای روزافزون از استخراج کنندگان رمزارز جهانی است.

به گزارش سکه نیوز به نقل از کوین تلگراف، اپراتور های استخراج ارز دیجیتال جهانی به دنبال راه حلی برای کاهش هزینه انرژی، تجهیزات خود را به روسیه و کشور های مشترک المنافع به طور فزاینده ای منتقل می کنند.

ایگور رونتس، بنیانگذار و مدیرعامل شرکت استخراج رمزارز روسی بیت ریور، روز پنجشنبه به خبرگزاری محلی کومرسانت گفت که این شرکت به طور فعال در حال افزایش ظرفیت انرژی خود برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده سرمایه گذاران آمریکایی و اروپایی است.

به گفته این مدیر عامل، بیت ریور ظرفیت خالی خود را در مراکز داده خود به پایان رسانده است، زیرا تمام توان خود را برای 18 ماه آینده کاملاً ذخیره کرده است. در این دوره، شرکت انتظار دارد که تجهیزات استخراج که ظرفیت آن 1 گیگاوات ساعت برآورد می شود، دوباره مستقر کند.

 


تفاوت ارز دیجیتال با رمزارز و ارز مجازی


 

بیت ریور، که بزرگترین خدمات محلی برای استخراج رمزارز در روسیه و کشور های مشترک المنافع را اجرا می کند، اکنون در حال ساخت دو مرکز داده جدید در روسیه است که از جمله آنها می توان به تجهیزات 80 مگاوات ساعت در کراسنویارسک و مرکز 300 مگاوات ساعت در جمهوری بوریاتیا اشاره کرد. این شرکت انتظار دارد تا پاییز 2021 100 مگاوات ساعت دیگر گسترش دهد که این نصف مقدار مورد نیاز برای تقاضا ها می باشد.

مدیر عامل شرکت خاطرنشان کرد که تقاضای فزاینده عمدتاً از ایالات متحده و اروپا حاصل می شود، سرمایه گذاران تا حدودی عملیات خود را از چین، آفریقا و آمریکای لاتین منتقل می کنند و به دنبال کاهش قیمت انرژی هستند.

رونتس اظهار داشت که دلیل اصلی افزایش تقاضا، افزایش قیمت رمزارز در حال حاضر و رکورد شکنی است.

این شرکت قبلاً با هجوم تقاضا در دسامبر سال 2020 تعداد زیادی دسته ماینر بیت کوین راه اندازی کرده بود.

نیکیتا واسف، بنیانگذار انجمن متمرکز بر بازار استخراج TerraCrypto، گفت که بسیاری از استخراج کنندگان به طور فعال عملیات خود را از چین و ایالات متحده به کشور های مستقل مشترک المنافع منتقل می کنند. مقامات اجرایی اظهار داشتند که تقاضای فزاینده از طریق استراتژی های سرمایه گذاری جهت توزیع نیرو در قاره های مختلف ایجاد می شود. واسف گفت که عملیات استخراج در ایالات متحده و کانادا به دلایل لجستیکی و هزینه های انرژی گران تر است.

در میان افزایش در پاداش های استخراج، رمزارز بیش از هر زمان دیگری محبوب شده است، که باعث افزایش قابل توجهی در مصرف انرژی شده است. همانطور که قبلاً گزارش شده بود، مصرف انرژی بیت کوین از اواخر سال 2020 در بالاترین سطح تاریخی خود بوده است، با برآورد سطح مصرف سالانه بالاتر از 75 تراوات ساعت.

مطالب مرتبط:

ورود 20 هزار ماینر جدید به روسیه

آمریکا و روسیه در صدر فهرست پولشویی رمزارزی

روبل دیجیتال در روسیه به موبایل‌ها وصل می‌شود؟

مجلس دومای روسیه لایحه مالیات بر ارزهای دیجیتال را آماده می کند

بیشتر بخوانید

آشنایی با توکن یو تراست (UTK)

یو تراست (UTK) برای ارائه راهکاری جهت حل مشکلات ایجاد شده در نتیجه استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت، به ویژه امنیت...

آشنایی با ارز دیجیتال تراست سواپ (SWAP)

تراست سواپ یک پلتفرم توزیع شده، ارز دیجیتال و پروتکل است که نوید یک تحول جدید در امور مالی غیرمتمرکز (دیفای) را می دهد....

استخراج رمزارز ممنوع شد!

به گزارش سکه نیوز و به نقل از ایسنا، حسن روحانی در جلسه امروز (چهارشنبه ۵ خرداد ۱۴۰۰) بیان کرد در موضوع قطعی برق...

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

مطالب مرتبط

نسخه جدید CCXX روی گیت هاب Counos Platform

آخرین نسخه رمزارز کونوس ایکس (Counos X) بر روی پلتفرم محبوب نرم افزار و برنامه نویسی گیت هاب قرار گرفته است. این نسخه جدید...

مطالب داغ هفته